Розширений пошук

🏅 Як правильно вибрати репетитора?

Для вибору репетитора у Дніпрі з стереометрії, слід звернути увагу на такі професійні характеристики репетитора:
  • ціна за годину навчання,
  • відгук про репетитора,
  • місце проведення заняття,
  • район викладання,
  • досвід репетитора та наявність диплома про освіту.

💵 Яка вартість занять із репетитором?

Вартість занять з репетитором насамперед залежить від його досвіду. На сайті "Репетитори України" Ви зможете обрати викладача з ціною за годину навчання від 70 до 800 гривень за годину.
Репетитори з стереометрії у Дніпрі d79ed1f0ba1290c1bb5f9f7cf403345d Знайди репетитора з стереометрії в Дніпрі. ✔️ Найбільша база викладачів стереометрії в Дніпрі за доступною ціною. ➤ Приватні заняття з учителем на дому або онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:11
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 11 5 1
100 1000 грн. 11
Дніпро

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО/НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів ЗНО, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до ДПА, ЗНО, вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Руденко Назар Сергеевич
Репетитор Руденко Назар Сергеевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Руденко Назар Сергеевич - Асоціація репетиторів України Почав репетиторську діяльність ще у 9 класі, повноцінно навчати математиці почав з кінця 11 класу. Вже 45 учнів успішно склали НМТ та поступили до бажаних навчальних закладів. true 100 100
Готую до ЗНО/ДПА Досвід викладання понад 5 років Індивідуальні, парні та групові заняття з математики, української мови, англійської мови та історії Пояснюю матеріал у сучасній та зрозумілій формі! Я працюю для того, щоб допомогти кожному учневі досягти своїх навчальних цілей. Незалежно від того, чи ви готуєтесь до важливих іспитів, прагнете покращити свої оцінки або просто бажаєте поглибити свої знання, ми готові допомогти вам на цьому шляху. Наявні ціни Індивідуальні заняття: 1-11 класи 300грн Парні заняття: 1-11 класи 200грн Перше пробне заняття безкоштовне

Куренков Данило Валерійович
Репетитор Куренков Данило Валерійович - Асоціація репетиторів України Репетитор Куренков Данило Валерійович - Асоціація репетиторів України - Успішно викладаю в онлайн-школах МАТЕМА та KEVIN учням від 8 до 11 класів. - Готую до складання екзамену НМТ та ЗНО з математики. - Провів більше семисот повноцінних онлайн уроків. Маю гарні відгуки від батьків учнів, вони відмічають помітний прогресс та покращення оцінок у школі. - Розробка та адаптація навчальних програм, які відповідають освітнім стандартам та індивідуальним потребам учнів. - Використовую якісні підручники та власні методичні матеріали, що сприяють розвитку математичної інтуїції у школярів. - Підготовка учнів до контрольних робіт, іспитів та олімпіад, включаючи складання пробних тестів та надання зворотного зв'язку. - Ведення обліку успішності учнів та надання регулярних звітів про прогрес батькам. true 100 100
Я студент 4-го курсу механіко-математичного факультету Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, спеціальність 111 "Вища математика". Мій бал ЗНО з математики - 185 (за 2021 рік), також я є переможцем регіональної олімпіади з математики. Постійно вдосконалюю свої компетентності як викладача за допомогою додаткових педагогічних онлайн курсів. Окрім цього, я займаюся створенням освітніх курсів і проектів по математиці, спрямованих на те, щоб зробити складні концепції зрозумілими для учнів різного рівня підготовки. Займаюся науковою діяльністю. Мови викладання: Українська, Російська

Кульчицкий Илья Владиславович
Репетитор Кульчицкий Илья Владиславович - Асоціація репетиторів України Репетитор Кульчицкий Илья Владиславович - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз true 100 100

Омельченко Александр Георгиевич
Репетитор Омельченко Александр Георгиевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Омельченко Александр Георгиевич - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз, фізики true 100 100

Дем'яненко Антоніна Костянтинівна
Репетитор Дем'яненко Антоніна Костянтинівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Дем'яненко Антоніна Костянтинівна - Асоціація репетиторів України Репетиторський стаж з 2005 року. Викладацький стаж з 2009 року. В даний час працюю вчителем математики і фізики в навчальному центрі. Головним результатом діяльності є високий відсоток учнів, що надходять у провідні Вузи України на бюджетне відділення. true 100 100
Магістр математики. Викладач математики, фізики, вищої математики, математичного аналізу, комплексного аналізу, теорії ймовірності, логіки. Освіта: Дніпропетровський Національний Університет ім. Олеся Гончара, механіко-математичний факультет, магістр. На своїх заняттях використовую сучасні освітні методики, застосовую індивідуальний підхід до кожного учня. За результатами попереднього тестування, яке допомагає правильно визначити рівень і оптимізувати навчальний процес, складаю персональну програму навчання. Для учнів 10-11 класів працюю по ефективної власне розробленою програмою підготовки до ЗНО. Заняття проводяться російською або українською мовою.

Долгов Захар Дмитрович
Репетитор Долгов Захар Дмитрович - Асоціація репетиторів України Репетитор Долгов Захар Дмитрович - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз, фізики true 100 100

Бондаренко Лілія Сергіївна
Репетитор Бондаренко Лілія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Бондаренко Лілія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, початкової школи, підготовки до школи true 100 100
Дніпропетровський національний університет, Хімічний факультет, спеціальність «Хімія», магістр. Репетиторством вирішила займатись ще будучи студенткою. Мене надихає, коли я бачу успіхи своїх учнів.

Цодикова Любов Михайлівна
Репетитор Цодикова Любов Михайлівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Цодикова Любов Михайлівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, початкової школи, інформатики true 100 100

Мілкович Маркіян Володимирович
Репетитор Мілкович Маркіян Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мілкович Маркіян Володимирович - Асоціація репетиторів України Більше п'яти років допомагаю школярам та студентам підвищити успішність. Маю досвід підготовки дітей до іспитів та олімпіад. true 100 100
Бакалавр прикладної математики, Харківський Національний Університет Радіоелектроніки

Безрук Татьяна Игоревна
Репетитор Безрук Татьяна Игоревна - Асоціація репетиторів України Репетитор Безрук Татьяна Игоревна - Асоціація репетиторів України 12 років репетитором 9 років у школі true 100 100
Освіта 1987-1996 Середня школа №31 р. Дніпропетровська, 1996-1999 Технікум ракето-космічного машинобудування Дніпропетровського державного університету ( Молодший спеціаліст «Програміст-математик») 1999-2008 Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, факультет прикладної математики, (Спеціаліст з інформатики, викладач інформатики, математики) Додаткова освіта 2004 Курси «Intel - навчання для майбутнього», ЛІТ 2006 Тренінг за програмою корпорації Microsoft “Партнерство в навчанні» 2008 Тренінг «Intel - навчання для майбутнього», ДОІППО, отримання кваліфікації регіонального тренера Мова викладання: українська, російська
Top