Розширений пошук

Репетитори з програмування 260e0af483f10d38dbb36ff85e05751a Індивідуальні заняття з репетитором з програмування. ✓ Найбільший вибір викладачів з програмування в Україні. ➤ Приватні уроки на дому. Обирайте репетитора на сайті. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:492
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 492 5 1
100 1000 грн. 492

Литвиненко Євгенія Сергіївна
Репетитор Литвиненко Євгенія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Литвиненко Євгенія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Маю більш ніж 5-річний досвід роботи з учнями різного віку та рівня підготовки. Вмію чітко та доступно пояснювати складні матеріали, використовуючи різноманітні методи навчання. Завжди прагну створити цікаву та захопливу атмосферу на заняттях, щоб мої учні з задоволенням вивчали нове. Маю індивідуальний підхід до кожного учня, щоб допомогти йому досягти максимального успіху. Викладаю інформатику та математику з учням 5-11 класів. Розробка та проведення уроків, підготовка навчальних матеріалів. Перевірка домашніх завдань та проведення контрольних робіт. Індивідуальна робота з учнями, що потребують додаткової допомоги. true 100 100
Master Degree Computer engineering Mykhailo Ostrohradskyi National University

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО/НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів ЗНО, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до ДПА, ЗНО, вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Бориславський Михайло Дмитрович
Репетитор Бориславський Михайло Дмитрович - Асоціація репетиторів України Репетитор Бориславський Михайло Дмитрович - Асоціація репетиторів України Викладач з математики, фізики, хімії та computer science за програмою GCSE, IGCSE и IB DP. Допомагаю зрозуміти матеріал, оволодіти ним. Якщо учень старанно виконує всі завдання хороший результат забезпечено. Допомагаю з ЗНО з математики, фізики і хімії. При виконанні всіх робіт, що я пропоную на опрацювання, високий бал з екзаменів гарантовано. Загальна шкільна програма: вирішуємо завдання разом, наприкінці року учень набуває розуміння, отримує кращі оцінки. true 100 100
КПІ їм. Сікорського, ПБФ

Грищенко Алексей Викторович
Репетитор Грищенко Алексей Викторович - Асоціація репетиторів України Репетитор Грищенко Алексей Викторович - Асоціація репетиторів України Працюю викладачем креслення та накреслювальної геометрії та інформатики 7 років. HTML CSS JavaScript - 3 роки true 100 100
🔹 Освіта – Українська інженерно-педагогічна академія🔹 Працював інженером-конструктором у НДІ, КБ та на підприємствах. 🔹 Працював репетитором нарисної геометрії для студентів вишів. 🔹 Інформатика, HTML CSS JavaScript 🔹 Досвід роботи репетитором - сім років.

Базурін Віталій Миколайович
Репетитор Базурін Віталій Миколайович - Асоціація репетиторів України Репетитор Базурін Віталій Миколайович - Асоціація репетиторів України Общий преподавательский стаж - 13 лет, из них 2 года - школа (физика), 11 лет - Глуховский нацинальный педагогический университет (информатика, методика информатики, программирование, общая физика), Глуховский агротехнический институт Сумского национального аграрного университета (системное программирование, системное администрирование, высшая математика, прикладная математика) true 100 100
Закончил факультет общетехнических дисциплин Глуховского государственного педагогического института по специальности "Учитель физики и трудового обучения". Закончил Житомирский государственный университет имени Ивана Франко по специальности "Прикладная математика / Информатика". Работаю со всеми типами учеников, стараюсь найти индивидуальный подход к ним. Владею методиками преподавания программирования на языках С/С++, С#, Python для учеников средних и старших классов, студентов начальных курсов. владею технологиями дистанционного обучения (ZOOM, Skype, GOOGLE Classroom). Люблю программирование, а также работать с учениками, которые интересуются программированием

Сивочка Игорь Глебович
Репетитор Сивочка Игорь Глебович - Асоціація репетиторів України Репетитор Сивочка Игорь Глебович - Асоціація репетиторів України 🎮Викладаю UNITY🕹️Навчу вашу дитину програмуванню в ЦІКАВІЙ формі🔸Маю реальний досвід роботи Python та C#, наявний сертифікат Unity Developer🔸Розробляємо ігри будь-якого формату (mobile, WEB, VR, PC) В 2022 закінчив дві магістратури інформатики\математики, призер олімпіад з програмування🔸Розробник курсу вивчення основ програмування в Minecraft ⚠️ Більш детально⚠️ Маю низку наукових праць з теми навчання основ алгоритмізації та програмування. Магістр спеціальностей інформатика та математика. Досвід роботи з дітьми – понад 5 років. Є досвід роботи у школі, у дитячому таборі. Працював понад рік у STEM-центрі. Маю досвід викладання за такими курсами: 🔸 Візуальне \ блокове програмування, введення в основи (Scratch, Code, Minecraft)🔸Створення ігор у Construct 2 \ Scratch \ Unity 3D🔸Python програмування. створення малюнків, додатків, ботів, ігор🔸Python. Навчання основ програмування за допомогою середовища Minecraft🔸Створення ігор з нуля в Unity 3D та C# 🔸 Досягнення: • Unity Technologies (Unity Learn), Junior Programmer, 2021 р. • Сертифікат «Цифрограм для вчителів», рівень C1, 2021 р. • Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з інформатики, 2 місце, 2020–2021 рр. ⚠️Відеопрезентація мене як викладача інформатики та програмування⚠️ 📽️ https://www.youtube.com/watch?v=mMMR0KKOZcI 📽️ true 100 100
Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди🔸Бакалавр - Вчитель Інформатики 2020🔸Магістр - Вчитель Інформатики та Вчитель Математики 2022🔸Офіційний курc Unity Learn🔸Сертифікат Unity Junior Programmer🔸Сертифікат Unity Essentials Pathway

Загороднюк Володимир Володимирович
Репетитор Загороднюк Володимир Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Загороднюк Володимир Володимирович - Асоціація репетиторів України Стаж педагогічної роботи - 33 роки. Маю досвід роботи з різними віковими групами - молодші класи, 5-9 клас та випускники шкіл. Маю великий досвід у підготовці до вступу у ВНЗ та проходження ЗНО. Викладав в коледжі і професійному ліцеї. Головне в роботі з дітьми налагодити контакт, потім з'ясувати рівень знань і дати поштовх до розвитку, щоб дитина повірила в свої сили. На досвіді знаю - результат досяжний завжди. true 100 100
Закінчив фізико-математичний факультет Черкаського Національного Університету в 1999 році. Спеціальність "фізика і математика". Проводжу заняття як українською так і російською мовами.

Тригуб Оксана Анатоліївна
Репетитор Тригуб Оксана Анатоліївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Тригуб Оксана Анатоліївна - Асоціація репетиторів України Стаж викладацької діяльності 20 років. Програмування. Програми: Scratch, Python, інформатика. Послуги з програмування та інформатики надаю від початкового до просунутого рівня, зокрема аналіз даних. Працюю з учнями, студентами та дорослими. true 100 100
Закінчила Черкаський державний технологічний універсисте за спеціальністю "Обробка матеріалів за спецтехнологіями" в 2001 році. Кваліфікація інженер-механік, диплом спеціаліста з відзнакою. Рівень володіння англійською мовою - В2 (сертифікат APTIS Британської ради). Кандидат технічних наук. Досвід роботи зі школярами, студентами ВНЗ та конструкторами на виробництві. Викладання можу здійснювати українською або російською мовами. Занаття індивідуальні або групами до 5 осіб.

Белова Анна Сергіївна
Репетитор Белова Анна Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Белова Анна Сергіївна - Асоціація репетиторів України 4 роки (2 роки викладала у ВНЗ профільні предмети з програмування, 1 рік викладала математику в державній школі 5-11 класи (НУШ, "Інтелект України" тощо), наразі викладаю математику у фізико-математичному ліцеї в Києві. Понад 6 років досвіду комерційної розробки (програміст). true 100 100
Магістр за спеціальністю Комп'ютерні науки

Ветров Виталий Викторович
Репетитор Ветров Виталий Викторович - Асоціація репетиторів України Репетитор Ветров Виталий Викторович - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, інформатики, програмування true 100 100

Петрова Анастасія Олександрівна
Репетитор Петрова Анастасія Олександрівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Петрова Анастасія Олександрівна - Асоціація репетиторів України Викладаю 10 років Працюю з всіма віковими категоріями) true 100 100
Вчитель інформатики та англійської мови. Вивчав ПНПУ імені В. Г Короленка Англійська мова рівні від А1 до B2 Інформатика - Python, SCRATCH, Комп’ютерна графіка та грамотність, веб програмування HTML/CSS/JS

Марчук Оксана Вікторівна
Репетитор Марчук Оксана Вікторівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Марчук Оксана Вікторівна - Асоціація репетиторів України Працюю викладачем програмування на приватних курсах( досвід 7 років) true 100 100
Закінчила Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, спеціальність: Комп'ютерні науки на інформаційні технології, фізико-математичний факультет( 2016 р - бакалавр, 2018р - магістр). Працюю з учнями різних вікових категорій.

Каруна Леонид Валерьевич
Репетитор Каруна Леонид Валерьевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Каруна Леонид Валерьевич - Асоціація репетиторів України Репетитор з програмування true 100 100

Чистіліна Наталія Леонідівна
Репетитор Чистіліна Наталія Леонідівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Чистіліна Наталія Леонідівна - Асоціація репетиторів України Викладацький стаж 19 років. 17 років з них працюю у приватному учбовому закладі. Викладаю компьютерну графіку, Веб-дизайн, програмування та математику. Маю широкий обсяг знаннь, та постійно продовжую свое власне навчання. Надаю перевагу роботі з початківцями, з нуля. Правильно поставити базу знаннь дуже важливо для подальших занятть. З дітьми працюю на цікавих, мальовничих програмах. Матеріал жую, доки не стане зрозуміло, а якщо все ще незрозуміло, розжовую ще раз . Програму навчання будую залежно від клієнта. Дистанційне навчання за бажанням клієнта. Мова за вибором – українська або російська. Працюю з особами, маючими обмежені можливості (крім особ з проблемами зору та слуху). true 100 100
ДНУ, біологічний факультет, закінчила у 1986 р., зараз статус називався б магістр. Університет менеджмента Махаріши, програміст бізнесу та промисловості. Викладання на бажання замовника - українська або російська. Маю великий досвід викладання. Вік з яким приходилося працювати від 5 до 80 років. Є досвід роботи з особами з обмеженими можливостями.

Кошовий Віталій Володимирович
Репетитор Кошовий Віталій Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Кошовий Віталій Володимирович - Асоціація репетиторів України 2000-н. в.: репетиторство 1999 - 2016.: викладач кафедри інтелектуальних інформаційних систем Чорноморського державного університету ім. П. Могили 1997 - 1999: Українська гімназія №1. Вчитель інформатики. true 100 100
1992-1997 Миколаївський національний державний університет ім. Сухомлинського, Фізико-математичний факультет. Спеціальність: математика, інформатика. Диплом з відзнакою.
Top