Розширений пошук

Репетитори у Дніпрі fa962e401519e3c23fa78123327c17ff База кращих викладачів у Дніпрі, Украина. Індивідуальні уроки від репетиторів і викладачів у Дніпрі, велика база репетиторів для дистанційного навчання. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:1304
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 1304 5 1
100 1000 грн. 1304
Дніпро

Мякотiн Вадим Вiкторович
Репетитор Мякотiн Вадим Вiкторович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мякотiн Вадим Вiкторович - Асоціація репетиторів України Моя спеціалізація: підготовка школярів до НМТ з математики. Займаюся цим уже 10 років. За ці роки підготував понад 100 учнів. Усі показали високі результати. Проводжу заняття онлайн. true 100 100
Спецiальнiсть "Прикладна математика" Харкiвський Полiтехнiчний Унiверситет "НТУ ХПI" диплом з вiдзнакою

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України •IB(International Baccalaureate); •A-LEVEL (Mathematical Part of the Exam); •GCSE(Mathematical Part of the Exam); •SAT(Mathematical Part of the Exam); •SSAT(Mathematical Part of the Exam); •GMAT (Mathematical Part of the Exam); •GRE (Mathematical Part of the Exam); •ACT(Mathematical Part of the Exam). ========================================================== Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. Підготовка до складання іспитів IB, A-LEVEL, GCSE. Досконально в повному обсязі IB (international baccalaureate) diploma programme maths & physics: заняття як на постійній основі, так і інтенсив у форматі екзаменаційних питань, за наявності в абітурієнта, підходять і минулих років. Заняття з програм A-LEVEL, GCSE, iGCSE. Підготовка до SAT (математична частина). Усунення прогалин у знаннях, максимум практики на прикладах тестів, тайм менеджмент, вироблення певної стратегії та тактики, оскільки сама структура тесту вимагає відповідати дуже швидко. Заняття орієнтовані на вміння знаходити швидший спосіб вирішення, вміння обходити підводні камені, розуміти, на чому вас намагаються підловити і суть питання. Плюс до всього англомовні програми має свою специфіку та відмінності у термінах. Розгляд основних законів, концепцій та їх застосування коротко, але при цьому повно та всеосяжно. Максимум практики на прикладах максимально наближених до реальних тестів. Вироблення стратегії правильного розподілу сил та часу на тестах. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів НМТ, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Богуславская Лариса Георгиевна
Репетитор Богуславская Лариса  Георгиевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Богуславская Лариса Георгиевна - Асоціація репетиторів України Викладаю українську мову вже 28 років, серед учнів були як наймолодші ( 5-6 років), так і найстарші (50 років) здобувачі знань. Залюбленість у свій предмет відчула ще в школі, бо мені пощастило навчатися у справжнього Вчителя і знавця своєї справи. До репетиторства почалася долучатися відразу після того, як стала викладати самостійно. Робота на курсах для абітурієнтів допомагала бачити, як краще працювати з різними темами, як запам'ятовувати винятки, орієнтуватися у складних випадках написання і слововживання. У 90-ті роки ще готувалися до написання диктанту та твору. З 2006 року суттєво змінилися і навчальні програми для підготовчих курсів, і наповненість індивідуальної роботи, бо вся підготовка була спрямована вже на комплексне складання мови і літератури як єдиного іспиту і ЗНО. В основному результати учнів за останні роки складали від 172 до 198 балів. Усе залежить від бажання працювати та систематичності занять. Мені до вподоби долати разом з учнями труднощі та перетворювати роботу з мовою на радість. true 100 100
1990 року закінчила філологічний факультет Дніпропетровського державного університету, отримавши спеціальність "Філолог, викладач української мови та літератури". З 1992 до 1995 працювала викладачем на кафедрі української філології ДДУ. З 1995 до 1997 року навчалася в очній аспірантурі ДДУ. 1997 року успішно захистила кандидатську дисертацію з української літератури. Продовжила викладати на кафедрі української філології до 2006 року. З 2007 року працюю в Придніпровській державній академії будівництва та архітектури. Вільно володію предметом, маю численні публікації наукових статей та методичних посібників з української мови. У співавторстві уклала та видала декілька посібників з української мови для абітурієнтів та слухачів, а також робочі зошити для вивчення української мови як іноземної.

Харланов Олег Викторович
Репетитор Харланов Олег Викторович - Асоціація репетиторів України Репетитор Харланов Олег Викторович - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, фізики, тригонометрії true 100 100

Угнивенко Сергей Васильевич
Репетитор Угнивенко Сергей Васильевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Угнивенко Сергей Васильевич - Асоціація репетиторів України Протягом 9 років індивідуально, вдома, викладав фізику та математику у школі № 277 Кіровського району Санкт-Петербурга. Останнім часом викладаю фізику у загальноосвітніх класах середньої школи м. Дніпро. В даний момент проводжу заняття тільки скайпом. Програми 7 – 11 класів середньої школи з фізики та математики. Підготовка до ЗНО. Мова навчання: українська, російська. Крім скайпу використовую інтерактивні дошки IDroo для спільної роботи з учнем. Пояснюю доступно, по можливості використовую наочні аналогії true 100 100
Санкт-Петербурзький Державний Університет, фізичний факультет, магістр фізики, 2003 рік закінчення.

Княгницька Ольга Михайлівна
Репетитор Княгницька Ольга Михайлівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Княгницька Ольга Михайлівна - Асоціація репетиторів України Викладацький стаж 31 рік. Працювала вчителем фізики, заучем, директором Новотроїцької ЗОШ №1 у смт Новотроїцьке, Херсонської області. Зараз працюю у Одеському ліцеї №73. Викладаю фізику та математику. Також працюю 14-років репетитором онлайн. Готую учнів до ДПА/МНТ з математики та фізики за індивідуальним планом, комплексно розглядаючи шкільну програму починаючи з 5 класу. Мова викладання: російська, українська true 100 100
Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.До. Крупської, 1978 рік, за фахом загальнотехнічні дисципліни і праця ( з додатковою спеціальністю фізика), отримала кваліфікацію вчителя трудового навчання і фізики. Вчитель вищої категорії.Вчитель-методист. Володію російською та українською мовою вільно. Зараз працюю у Одеському ліцеї №73. Викладаю фізику та математику. Проводжу індивідуальне викладання фізики та математики, підготовку до НМТ. Роз'яснення незрозумілого матеріалу, усунення прогалин у знаннях, допомога у виконанні домашніх завдань, підготовка до контрольних робіт.

Лозенко Дмитро Володимирович
Репетитор Лозенко Дмитро Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Лозенко Дмитро Володимирович - Асоціація репетиторів України Більше 700 студентів. Ейдетіка - Розвиток пам’яті, Мнемоніка, Логіка, Ейдотехніка, Мнемотехніка, Швидкочитання, Конфліктологіка. Евристика - TRIZ - теорія вирішення винахідливих проблем, бізнес -консалтингу, складання куба Рубіки та інших головоломок. Більше 17 бізнес -тренінгів .Консультант з альтернативних джерел енергії, вітру та сонця. Консультант та стартапер Інтернет-мережі електронних магазинів. Кризовий менеджер. Я викладаю логіку як окрему тему. Шановні студенти юридичних університетів. Я не готую до іспитів з Логіки. true 100 100
СевТНУ, Master, комп'ютерні та інтелектуальні системи та мережі. Системний інженер. 17 додаткових тренінгів. Ейдетіка, Ейдотехніка, Мнемотехніка, Швидкочитання, Евристика - TRIZ - Теорія Вирішення Винахіднивскіх Завданнь. Вивчав позитивну психотерапію - Positive підхід. (Носраат Пезешкенян). Методист Української школи Ейдетіки, названу на честь Євгенія Антошука. Я готую тренерів Еїдетики та Швидкочитання з видачею міжнародного диплома.

Дроворуб Олена Вікторівна
Репетитор Дроворуб Олена Вікторівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Дроворуб Олена Вікторівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, української мови, початкової школи, підготовки до школи, літератури true 100 100

Деримова Олена Вадимівна
Репетитор Деримова Олена Вадимівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Деримова Олена Вадимівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з хімії true 100 100
У 2009 р. закінчила Український державний хіміко-технологічний університет, факультет технології неорганічних речовин і екології, отримала кваліфікацію магістр за спеціальністю Екологія та охорона навколишнього середовища. У 2012 р. закінчила аспитантуру за спеціальністю Технологія неорганічних речовин. Викладаю хімію російською та українською мовами для школярів і студентів.

Мартинюк Олександра Олімпіївна
Репетитор Мартинюк Олександра Олімпіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Мартинюк Олександра Олімпіївна - Асоціація репетиторів України Педагогічний стаж – 16 років (вчитель хімії, біології, економічних дисциплін в школі, ВНЗ). Всі мої учні стверджують, що мої заняття проходять цікаво. Я застосовую в навчанні колекцію препаратів з зоології і ботаніки, демонстраційні досліди з хімі (наявна міні-лабораторія). true 100 100
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, факультет біології, спеціальність – викладач біології і хімії (1983); короткострокові курси підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер малого бізнесу» при Українській академії державного управління при президентові України (1999); Дніпропетровський університет економіки та права, факультет маркетингу, спеціальність – маркетинг (2009).Вільно викладаю українською та російською мовами. Мені подобається займатися з учнями, які хочуть знати.

Мормуль Микола Федорович
Репетитор Мормуль Микола Федорович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мормуль Микола Федорович - Асоціація репетиторів України 40 років true 100 100
Заняття проводить кандидат наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення з досвідом роботи більше 35 років.

Сидляк Владлена Володимирівна
Репетитор Сидляк Владлена Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Сидляк Владлена Володимирівна - Асоціація репетиторів України Викладаю корпоративним учням загальну та бізнес англійську. Співпрацюю з українськими компаніями протягом 8 років, з яких 4 роки в IT сфері. Завдяки урокам, учні досягають цілей у переговорах з клієнтом, працевлаштуванні, вступі в американські навчальні заклади. Уроки побудовано згідно з Celta стандартів, усі матеріали зберігаються на дошці Miro, після занняття додається список слів у додатку та домашнє завдання. Буду рада навчати, враховуючи ваші цілі і задачі :) true 100 100
Магістр англійської філології (2018), СELTA (London 2023)

Коба Ельміра Борисівна
Репетитор Коба Ельміра Борисівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Коба Ельміра Борисівна - Асоціація репетиторів України Ельміра, 29 років, дипломований математик та педагог вищої школи. Хочете із задоволенням отримати реальні результати від занять з математики, бігти на урок з радістю, а не тому що треба, тоді ви звернулися за адресою. Я даю учням ціль у навчанні, впевненість та міцну базу знань. При цьому я на одній хвилі з учнями, тому мені легко знайти спільну мову, жартувати, при цьому пояснювати складні речі простою мовою. true 100 100
Індивідуальні заняття 500 грн/60хв, заняття у групі (2-4 учня) 250 грн/60хв. Під час роботи зі мною ви отримаєте багато переваг: - перші результати вже за місяць занять; - дружня атмосфера, на одній хвилі з учнями; - 24 години на звʼязку; - домашка у вигляді автоматичних тестів; - готові ілюстровані конспекти до кожного уроку; - зручна онлайн дошка (ipad+pencil); - математичні ігри; - авторські робочі зошити до кожної теми; - усі уроки зберігаються у пдф форматі; - особистий чат з усіма плюшками до уроків.

Мельник Лариса Володимирівна
Репетитор Мельник Лариса Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Мельник Лариса Володимирівна - Асоціація репетиторів України Досвід викладання – 16 років, викладач в коледжі. Репетиторська діяльність – з 1989 року. true 100 100
У 1989 році закінчила Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, філологічний факультет, спеціальність – викладач української мови та літератури. Досвід викладання – 16 років, викладач в коледжі. Репетиторська діяльність – з 1989 року.

Утєшева Галина Вячеславна
Репетитор Утєшева Галина Вячеславна - Асоціація репетиторів України Репетитор Утєшева Галина Вячеславна - Асоціація репетиторів України Викладацький стаж з 1998 р. З 1998-2001 рр. вчилась в очній аспірантурі на кафедрі "Історії України" Дніпропетровського державного університету. З 2001-2008 рр. працювала на кафедрі "Українознавства" в ДІІТ-і, у 2001-2011 рр. (з перервами) працювала вчителем історії, правознавства в Технічному ліцеї при ДІІТ-і, з 2014 р. в КЗО "Спеціалізованій школі" № 115 . Призер конкурсів педагогічної майстерності «Сучасний урок», є наукові роботи з історії культури Катеринослава в фахових виданнях, мої учні були переможцями МАН. На уроках люблю використовувати методи мнемоніки, інтерактивні методи, сучасні онлайн ресурси (learningapps.org., classtime.com, wordwall.net та ін.) індівідуальний підхід до учня. true 100 100
Закінчила у 1998 р. Дніпропетровський державний університет і отримала вищу освіту за спеціальністю "Історія України" та здобула кваліфікацію істоорика, викладача історії та суспільствознавства. Протягом 1998-2001 рр. навчалась в очній аспірантурі. Мова викладання українська, російська за бажанням учня. Вважаю, що людина повинна займатися тією роботою, якою вона хоче займатися. Люблю дітей, люблю у викладацькій діяльності творчість і креатив. Не має різниці початкова підготовка учня. Педагогічне кредо:«Чим люди освіченіші, тим вони вільніші».
Top