Освiта
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.
Досвід репетиторства
Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО/НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів ЗНО, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до ДПА, ЗНО, вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ.
Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 19