Розширений пошук

🏅 Як правильно вибрати репетитора?

Для вибору репетитора у Дніпрі з математики, слід звернути увагу на такі професійні характеристики репетитора:
  • ціна за годину навчання,
  • відгук про репетитора,
  • місце проведення заняття,
  • район викладання,
  • досвід репетитора та наявність диплома про освіту.

💵 Яка вартість занять із репетитором?

Вартість занять з репетитором насамперед залежить від його досвіду. На сайті "Репетитори України" Ви зможете обрати викладача з ціною за годину навчання від 70 до 800 гривень за годину.
Репетитори з математики у Дніпрі 9b91d81ffb808568d92686dd8e173d0c Знайди репетитора з математики в Дніпрі. ✔️ Найбільша база викладачів математики в Дніпрі за доступною ціною. ➤ Приватні заняття з учителем на дому або онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:241
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 241 5 1
100 1000 грн. 241
Дніпро

Мякотiн Вадим Вiкторович
Репетитор Мякотiн Вадим Вiкторович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мякотiн Вадим Вiкторович - Асоціація репетиторів України Моя спеціалізація: підготовка школярів до НМТ з математики. Займаюся цим уже 8 років. За ці роки підготував понад 50 учнів. Усі показали високі результати. Проводжу заняття онлайн. true 100 100
Спецiальнiсть "Прикладна математика" Харкiвський Полiтехнiчний Унiверситет "НТУ ХПI" диплом з вiдзнакою

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО/НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів ЗНО, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до ДПА, ЗНО, вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Мормуль Микола Федорович
Репетитор Мормуль Микола Федорович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мормуль Микола Федорович - Асоціація репетиторів України 40 років true 100 100
Заняття проводить кандидат наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення з досвідом роботи більше 35 років.

Княгницька Ольга Михайлівна
Репетитор Княгницька Ольга Михайлівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Княгницька Ольга Михайлівна - Асоціація репетиторів України Викладацький стаж 31 рік. Працювала вчителем фізики, заучем, директором Новотроїцької ЗОШ №1 у смт Новотроїцьке, Херсонської області. Зараз працюю у Одеському ліцеї №73. Викладаю фізику та математику. Також працюю 14-років репетитором онлайн. Готую учнів до ДПА/МНТ з математики та фізики за індивідуальним планом, комплексно розглядаючи шкільну програму починаючи з 5 класу. Мова викладання: російська, українська true 100 100
Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.До. Крупської, 1978 рік, за фахом загальнотехнічні дисципліни і праця ( з додатковою спеціальністю фізика), отримала кваліфікацію вчителя трудового навчання і фізики. Вчитель вищої категорії.Вчитель-методист. Володію російською та українською мовою вільно. Зараз працюю у Одеському ліцеї №73. Викладаю фізику та математику. Проводжу індивідуальне викладання фізики та математики, підготовку до НМТ. Роз'яснення незрозумілого матеріалу, усунення прогалин у знаннях, допомога у виконанні домашніх завдань, підготовка до контрольних робіт.

Угнивенко Сергей Васильевич
Репетитор Угнивенко Сергей Васильевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Угнивенко Сергей Васильевич - Асоціація репетиторів України Протягом 9 років індивідуально, вдома, викладав фізику та математику у школі № 277 Кіровського району Санкт-Петербурга. Останнім часом викладаю фізику у загальноосвітніх класах середньої школи м. Дніпро. В даний момент проводжу заняття тільки скайпом. Програми 7 – 11 класів середньої школи з фізики та математики. Підготовка до ЗНО. Мова навчання: українська, російська. Крім скайпу використовую інтерактивні дошки IDroo для спільної роботи з учнем. Пояснюю доступно, по можливості використовую наочні аналогії true 100 100
Санкт-Петербурзький Державний Університет, фізичний факультет, магістр фізики, 2003 рік закінчення.

Коба Ельміра Борисівна
Репетитор Коба Ельміра Борисівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Коба Ельміра Борисівна - Асоціація репетиторів України Ельміра, 29 років, дипломований математик та педагог вищої школи. Хочете із задоволенням отримати реальні результати від занять з математики, бігти на урок з радістю, а не тому що треба, тоді ви звернулися за адресою. Я даю учням ціль у навчанні, впевненість та міцну базу знань. При цьому я на одній хвилі з учнями, тому мені легко знайти спільну мову, жартувати, при цьому пояснювати складні речі простою мовою. true 100 100
Індивідуальні заняття 500 грн/60хв, заняття у групі (2-4 учня) 250 грн/60хв. Під час роботи зі мною ви отримаєте багато переваг: - перші результати вже за місяць занять; - дружня атмосфера, на одній хвилі з учнями; - 24 години на звʼязку; - домашка у вигляді автоматичних тестів; - готові ілюстровані конспекти до кожного уроку; - зручна онлайн дошка (ipad+pencil); - математичні ігри; - авторські робочі зошити до кожної теми; - усі уроки зберігаються у пдф форматі; - особистий чат з усіма плюшками до уроків.

Пришляк Олена Вікторівна
Репетитор Пришляк Олена Вікторівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Пришляк Олена Вікторівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, української мови, початкової школи, підготовки до школи, літератури true 100 100

Мельник Михайло Юрійович
Репетитор Мельник Михайло Юрійович - Асоціація репетиторів України Репетитор Мельник Михайло Юрійович - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз, фізики true 100 100
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, фізико-технічний факультет

Немеровская Юлия Юрьевна
Репетитор Немеровская Юлия Юрьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Немеровская Юлия Юрьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, української мови, початкової школи, підготовки до школи, літератури true 100 100

Чистіліна Наталія Леонідівна
Репетитор Чистіліна Наталія Леонідівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Чистіліна Наталія Леонідівна - Асоціація репетиторів України Викладацький стаж 19 років. 17 років з них працюю у приватному учбовому закладі. Викладаю компьютерну графіку, Веб-дизайн, програмування та математику. Маю широкий обсяг знаннь, та постійно продовжую свое власне навчання. Надаю перевагу роботі з початківцями, з нуля. Правильно поставити базу знаннь дуже важливо для подальших занятть. З дітьми працюю на цікавих, мальовничих програмах. Матеріал жую, доки не стане зрозуміло, а якщо все ще незрозуміло, розжовую ще раз . Програму навчання будую залежно від клієнта. Дистанційне навчання за бажанням клієнта. Мова за вибором – українська або російська. Працюю з особами, маючими обмежені можливості (крім особ з проблемами зору та слуху). true 100 100
ДНУ, біологічний факультет, закінчила у 1986 р., зараз статус називався б магістр. Університет менеджмента Махаріши, програміст бізнесу та промисловості. Викладання на бажання замовника - українська або російська. Маю великий досвід викладання. Вік з яким приходилося працювати від 5 до 80 років. Є досвід роботи з особами з обмеженими можливостями.

Селина Наталья Олеговна
Репетитор Селина Наталья Олеговна - Асоціація репетиторів України Репетитор Селина Наталья Олеговна - Асоціація репетиторів України Досвід репетитора 18 років. Навчу вашу дитину логічно мислити, розуміти, аналізувати і легко запам'ятовувати новий матеріал. Мої учні успішно вступають до УАЛ на базі 7-8 класу, складають атестацію в 9 - 11 класі і впевнено пишуть ЗНО. Кращі результати ЗНО 2012 - 2014р. 190-196 балів Навчання на ж/м Перемога 3 true 100 100
Фізтех ДНУ, робототехніка

Руденко Назар Сергеевич
Репетитор Руденко Назар Сергеевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Руденко Назар Сергеевич - Асоціація репетиторів України Почав репетиторську діяльність ще у 9 класі, повноцінно навчати математиці почав з кінця 11 класу. Вже 45 учнів успішно склали НМТ та поступили до бажаних навчальних закладів. true 100 100
Готую до ЗНО/ДПА Досвід викладання понад 5 років Індивідуальні, парні та групові заняття з математики, української мови, англійської мови та історії Пояснюю матеріал у сучасній та зрозумілій формі! Я працюю для того, щоб допомогти кожному учневі досягти своїх навчальних цілей. Незалежно від того, чи ви готуєтесь до важливих іспитів, прагнете покращити свої оцінки або просто бажаєте поглибити свої знання, ми готові допомогти вам на цьому шляху. Наявні ціни Індивідуальні заняття: 1-11 класи 300грн Парні заняття: 1-11 класи 200грн Перше пробне заняття безкоштовне

Книш Олександр Володимирович
Репетитор Книш Олександр Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Книш Олександр Володимирович - Асоціація репетиторів України Мій шлях у викладацькій сфері багатогранний та захопливий. Моя кар'єра почалася в санаторній школі-інтернаті для дітей з цукровим діабетом, де я набув великий досвід роботи з особливими категоріями учнів. Тут я дізнався, як враховувати медичні потреби дітей під час навчання та створювати підтримку для їхнього успіху. Перейшовши до наукового медичного ліцею, моя спеціалізація сприяла формуванню практичних навичок майбутніх медичних працівників. В даний момент я працюю вчителем в ліцеї суспільно-гуманітарного напрямку. Моя основна мета полягає у тому, щоб показати учням, як математика використовується в різних сферах життя, включаючи економіку, соціологію, політику тощо. Я використовую приклади та завдання, які стосуються їхніх інтересів, щоб матеріал був зрозумілим та захоплюючим. Мої уроки відрізняються різноманітністю педагогічних методів, включаючи дискусії, практичні вправи, використання інтерактивних технологій та засобів візуалізації. Я завжди намагаюся знайти зв'язок між навчальним матеріалом і реальним життям, щоб зробити його більш зрозумілим для учнів. Моя спеціалізація має кілька сильних сторін. Я вмію знаходити спільну мову з учнями різних вікових груп та рівнів знань, а також адаптувати матеріал до потреб конкретної аудиторії. Мої уроки завжди покликані розвивати критичне мислення та навички співпраці, що є важливими складовими успішної освіти. true 100 100
Звідки я отримав свою кваліфікацію та чому обрав викладацьку професію? Дозвольте розповісти трохи детальніше. Моє освітнє підґрунтя було закладено в Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара (ДНУ), де я успішно завершив бакалаврат у 2017 році на механіко-математичному факультеті за спеціальністю "математика". На цьому етапі я вже відчував величезний інтерес до передачі знань та допомоги іншим у розумінні складних концепцій. Продовжуючи свою освіту, я отримав ступінь магістра в грудні 2018 року, знову ж таки у спеціальності "математика". Отримання цієї вищої освіти стало для мене підтвердженням моєї глибокої зацікавленості у цій галузі та готовності до подальшого вивчення та розвитку. Чому я обрав саме викладацьку професію? Це запитання, на яке я рад розповісти. По-перше, віддача знань іншим завжди привертала мою увагу. Мене завжди цікавило допомагати іншим розуміти світ навколо, передавати знання та сприяти їхньому особистісному розвитку. Для мене викладання — це не просто передача інформації, а й можливість навчити учнів критично мислити, аналізувати та розв'язувати проблеми. По-друге, викладацька робота дає мені можливість постійно розвиватися. Щодня я стикаюся з новими запитаннями, викликами та ідеями, що стимулює мій власний інтелектуальний розвиток. Я завжди відкритий до вивчення чогось нового, адаптації до нових технологій та методів навчання. Щодо роботи з різними типами учнів, я готовий до цього на 100%. Кожен учень унікальний, з власними потребами, здібностями та швидкістю засвоєння матеріалу. Моя мета — створити навчальне середовище, де кожен учень почувається комфортно і має можливість досягти свого повного потенціалу. Я готовий адаптувати свій підхід, використовуючи різноманітні методи навчання, індивідуальні підходи та підтримку для кожного учня. Дякую за увагу та можливість співпраці! Я впевнений, разом ми зробимо значний внесок у навчання вашої дитини та розвиток її потенціалу.

Кирсанова Дарья Викторовна
Репетитор Кирсанова Дарья Викторовна - Асоціація репетиторів України Репетитор Кирсанова Дарья Викторовна - Асоціація репетиторів України Стаж роботи - 6 років true 100 100
Вища медична освіта (Дніпропетровський медичний університет) та середня медична освіта (дніпропетровський медичний ліцей-інтернат "Дніпро")

Терещенко Константин Иванович
Репетитор Терещенко Константин Иванович - Асоціація репетиторів України Репетитор Терещенко Константин Иванович - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, фізики true 100 100
Top