Згорнути пошук
Мій досвід роботи показує: причиною низької успішності школяра, найчастіше, стає його переконаність у тому, що результати навчання залежать від чого завгодно (від настрою вчителя, наприклад), тільки не від власних зусиль. У такій ситуації учень не може зрозуміти, що саме від нього хочуть; він закрепощается і боїться озвучувати свою особисту думку; соромиться перепитати, уточнити; починає робити все "тяп-ляп", лише б відстали... Про ЯКИЙ УСПІШНОСТІ може йти мова, поки людина відчуває негативні переживання, несумісні з планомірним засвоєнням матеріалу? Тому, в першу чергу, я допомагаю учневі запустити застиглий "механізм" саморегуляції. (Учень стає більш уважним, більш зібраним, відповідальним, цілеспрямованим). Після чого будь-який навчальний предмет вже не здається страшним і непідйомним! Також консультую батьків і вихователів з питання: Як допомогти дітям, з якими ми спілкуємося, рости здоровими, ініціативними і ввічливими.
Додаткові математики 1 рік
Працювала рік в репетиторському центрі та з 2017 року в нафтогазовому коледжі. Маю вищу освіту викладача математики. Є гарні відгуки. Великий досвід в репетиторстві
Педагогічний стаж роботи - 6 років.
Більше 15 років займаюся репетиторством і маю викладацького досвіду більше 40 років.
Вчитель вищої категорії, старший вчитель
Досвід роботи вчителем у загальноосвітній школі - 8 років.
Намагаюся з учнями проганяти матеріал наперед, але виділяючи і зупиняючись доступно на прогалини в знаннях.