Згорнути пошук
Мій досвід роботи показує: причиною низької успішності школяра, найчастіше, стає його переконаність у тому, що результати навчання залежать від чого завгодно (від настрою вчителя, наприклад), тільки не від власних зусиль. У такій ситуації учень не може зрозуміти, що саме від нього хочуть; він закрепощается і боїться озвучувати свою особисту думку; соромиться перепитати, уточнити; починає робити все "тяп-ляп", лише б відстали... Про ЯКИЙ УСПІШНОСТІ може йти мова, поки людина відчуває негативні переживання, несумісні з планомірним засвоєнням матеріалу? Тому, в першу чергу, я допомагаю учневі запустити застиглий "механізм" саморегуляції. (Учень стає більш уважним, більш зібраним, відповідальним, цілеспрямованим). Після чого будь-який навчальний предмет вже не здається страшним і непідйомним! Також консультую батьків і вихователів з питання: Як допомогти дітям, з якими ми спілкуємося, рости здоровими, ініціативними і ввічливими.
Займаюся репетиторством з 2015 року. Будучи студенткою п'ятого курсу почала вже працювати по спеціальності. Вела групу подовженого дня, а також працювала репетитором. У 2016 році влаштувалася у приватний дитячий садок та навчала дітей старшої групи, готувала їх до школи. Пізніше, у 2018 році влаштувалася у приватну школу і працювала там 5 років. Отримала звання спіціаліста другої категорії. Навчання проходить дуже цікаво та ефективно розробляю різноманітні методики і техніки, щодо вивчення різних тем з предметів.
Педагогічний стаж роботи - 6 років.
1 рік