Розширений пошук
Пропонуємо послуги репетиторів з фотографії від справжніх професіоналів. На нашому сайті представлені репетитори, високий рейтинг яких підтверджений позитивними відгуками клієнтів.
Не завжди у школі вивченню фотографії приділяється достатньо часу та сил для засвоювання матеріалу учнем. Саме в таких випадках для успішного вивчення матеріалу та систематизації знань Вам допоможуть репетитори з фотографії, які зроблять все можливе, щоб вивчення такого предмета як фотографії, було цікавим для Вашої дитини та Вас.
Ви навіть не уявляєте, наскільки важливо, щоб ваш викладач був досвідченим і з розумінням ставився до процесу навчання! фотографії - досить складний предмет, який вимагає від вас не тільки бажання та витримки вчитися, а й заглиблюватись у суть предмету. Тому так важливо знайти вчителя по фотографії, який зможе дати знання і мотивувати дитину. Не знаєте де такого знайти? Заходьте на repetitor.org.ua
У чому переваги індивідуальних занять з репетитором з фотографії перед звичайним навчанням у групі? Відповідь криється у самому питанні. Індивідуальна система побудови занять гарантовано принесе максимальний ефект, а результат не забариться.
На нашому сайті Ви можете вибрати, де проводитиметься заняття з учителем з фотографії:
Спробуйте індивідуальні курси з фотографії і ви дізнаєтеся, наскільки вивчення предмета може бути легким! Ціна на курси з фотографії розпочинається від 100 гривень.
Дзвоніть або залишайте заявку на сайті та покращуйте свої знання щодня.
Мій досвід роботи показує: причиною низької успішності школяра, найчастіше, стає його переконаність у тому, що результати навчання залежать від чого завгодно (від настрою вчителя, наприклад), тільки не від власних зусиль. У такій ситуації учень не може зрозуміти, що саме від нього хочуть; він закрепощается і боїться озвучувати свою особисту думку; соромиться перепитати, уточнити; починає робити все "тяп-ляп", лише б відстали... Про ЯКИЙ УСПІШНОСТІ може йти мова, поки людина відчуває негативні переживання, несумісні з планомірним засвоєнням матеріалу? Тому, в першу чергу, я допомагаю учневі запустити застиглий "механізм" саморегуляції. (Учень стає більш уважним, більш зібраним, відповідальним, цілеспрямованим). Після чого будь-який навчальний предмет вже не здається страшним і непідйомним! Також консультую батьків і вихователів з питання: Як допомогти дітям, з якими ми спілкуємося, рости здоровими, ініціативними і ввічливими.
- Викладання у сучасній приватній школі: інтегральний підхід (історія, географія, англійська, лінгвістика); Також: - Дизайнерське портфоліо - досвід у рекламних агенціях (лого, стиль, друк, фотоколаж); - Міжнародні наукові та практичні проекти (археологія, експериментальне екологічне будівництво); - Медіа-проекти (звук, графіка, фотографія, відео); - Вільна англійська, російська, українська. - Музична самоосвіта, гітара. Моя мета - пробудити жагу до пізнання і навчити її підтримувати!
Протягом усього свого вивчення даної сфери, завжди навчав паралельно. Люблю передавати свої знання іншим людям.
На даний момент являюся студенткою 4-го курсу в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» на спеціальності «Прикладна математика». Маю 3 роки досвіду роботи в репетиторстві онлайн. Для зручності в навчанні використовую віртуальну дошку і графічний планшет. Я намагаюся знаходити індивідуальний підхід до кожного учня. У мене є близько року досвіду роботи з дітьми в міжнародному проекті від Erasmus +. Так само я маю трирічний досвід роботи навчання учнів онлайн за допомогою інтерактивної дошки. Ще я працювала з дітьми в літньому таборі. Вільно володію українською, російською та англійською мовами.
Репетиторством почала займатися в кінці 1-го курсу. Маю досвід роботи як з маленькими учнями, так і з дорослими, і не тільки українського громадянства.
Стаж викладання фотографії - 3 роки. Викладала фотографію у Криворізькому науково-виробничому центрі, у 21 Фотостудії, місто Кривий Ріг.
Маю викладацький стаж 2 роки на біологічному факультеті ЛНУ ім.Івана Франка та 2 роки у Природничому коледжі того ж університету. Також мала практику під час навчання в школі. Вважаю що до кожної людини має бути індивідуальний підхід, залежно від рівня знань та який тип пам'яті краще працює.
30 років