Розширений пошук

🏅 Як правильно вибрати репетитора?

Для вибору репетитора у Дніпрі з логіки, слід звернути увагу на такі професійні характеристики репетитора:
  • ціна за годину навчання,
  • відгук про репетитора,
  • місце проведення заняття,
  • район викладання,
  • досвід репетитора та наявність диплома про освіту.

💵 Яка вартість занять із репетитором?

Вартість занять з репетитором насамперед залежить від його досвіду. На сайті "Репетитори України" Ви зможете обрати викладача з ціною за годину навчання від 70 до 800 гривень за годину.
Репетитори з логіки у Дніпрі f2088b818f611e661f4581e23d549e7b Знайди репетитора з логіки в Дніпрі. ✔️ Найбільша база викладачів логіки в Дніпрі за доступною ціною. ➤ Приватні заняття з учителем на дому або онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:10
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 10 5 1
100 1000 грн. 10
Дніпро

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України •IB(International Baccalaureate) Mathematics & Physics; •A-LEVEL (Mathematical Part of the Exam); •GCSE(Mathematical Part of the Exam); •SAT(Mathematical Part of the Exam); •SSAT(Mathematical Part of the Exam); •GMAT (Mathematical Part of the Exam); •GRE (Mathematical Part of the Exam); •ACT(Mathematical Part of the Exam). ========================================================== Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або по Skype. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять Skype і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. Підготовка до складання іспитів IB, A-LEVEL, GCSE. Досконально в повному обсязі IB (international baccalaureate) diploma programme maths & physics: заняття як на постійній основі, так і інтенсив у форматі екзаменаційних питань, за наявності в абітурієнта, підходять і минулих років. Заняття з програм A-LEVEL, GCSE, iGCSE. Підготовка до SAT (математична частина). Усунення прогалин у знаннях, максимум практики на прикладах тестів, тайм менеджмент, вироблення певної стратегії та тактики, оскільки сама структура тесту вимагає відповідати дуже швидко. Заняття орієнтовані на вміння знаходити швидший спосіб вирішення, вміння обходити підводні камені, розуміти, на чому вас намагаються підловити і суть питання. Плюс до всього англомовні програми має свою специфіку та відмінності у термінах. Розгляд основних законів, концепцій та їх застосування коротко, але при цьому повно та всеосяжно. Максимум практики на прикладах максимально наближених до реальних тестів. Вироблення стратегії правильного розподілу сил та часу на тестах. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів НМТ, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна). Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Кульчицкий Илья Владиславович
Репетитор Кульчицкий Илья Владиславович - Асоціація репетиторів України Репетитор Кульчицкий Илья Владиславович - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз true 100 100

Плескач-Саєнко Максим Анатолійович
Репетитор Плескач-Саєнко Максим Анатолійович - Асоціація репетиторів України Репетитор Плескач-Саєнко Максим Анатолійович - Асоціація репетиторів України Працюю в репетиторському центрі. Працював більш ніж з 30ма учнями, починаючи від шостикласників, закінчуючи першокурсниками. true 100 100
Навчаюсь на факультеті прикладної математики, спеціальність - Інженерія програмного забезпечення в Дніпропетровському національному університеті ім. Олеся Гончара

Омельченко Александр Георгиевич
Репетитор Омельченко Александр Георгиевич - Асоціація репетиторів України Репетитор Омельченко Александр Георгиевич - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, підготовки до вступу в внз, фізики true 100 100

Варакута Светлана Олеговна
Репетитор Варакута Светлана Олеговна - Асоціація репетиторів України Репетитор Варакута Светлана Олеговна - Асоціація репетиторів України Репетитор з початкової школи, підготовки до школи, логіки true 100 100

Дем'яненко Антоніна Костянтинівна
Репетитор Дем'яненко Антоніна Костянтинівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Дем'яненко Антоніна Костянтинівна - Асоціація репетиторів України Репетиторський стаж з 2005 року. Викладацький стаж з 2009 року. В даний час працюю вчителем математики і фізики в навчальному центрі. Головним результатом діяльності є високий відсоток учнів, що надходять у провідні Вузи України на бюджетне відділення. true 100 100
Магістр математики. Викладач математики, фізики, вищої математики, математичного аналізу, комплексного аналізу, теорії ймовірності, логіки. Освіта: Дніпропетровський Національний Університет ім. Олеся Гончара, механіко-математичний факультет, магістр. На своїх заняттях використовую сучасні освітні методики, застосовую індивідуальний підхід до кожного учня. За результатами попереднього тестування, яке допомагає правильно визначити рівень і оптимізувати навчальний процес, складаю персональну програму навчання. Для учнів 10-11 класів працюю по ефективної власне розробленою програмою підготовки до ЗНО. Заняття проводяться російською або українською мовою.

Бережна Світлана Олександрівна
Репетитор Бережна Світлана Олександрівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Бережна Світлана Олександрівна - Асоціація репетиторів України Маю великий досвід працювання нянею та розвитку дитини у дошкольний період. Багато працюю з дітьми за методикою Монтрессорі та за авторськими методиками. З молодшими і середніми школярами працюю понад 5 років Не кричу, але розумну строгість підтримую. Знаю багато ігрових методик і прийомів від різних відомих педагогів світу, зокрема люблю працювати з методикою Монтрессорі. Завжди чую побажання батьків. Працюю також з дітьми з обмеженими можливостями. Терпляча, уважна до потреб дітей, відкрита до нового знання і нових ідей в педагогіці. Працюю з дітьми довгий час. Віддаю перевагу працювати з віком - дошкільнята та молодші школярі. Впевнена - всі діти талановиті! true 100 100
Маю середню медичну освіту. Проходила курси з педагогіки та психології, і зараз слідкую за останніми новинами та досягненнями у цій галузі. Життя склалося так, що крім роботи за фахом, багато доводилося працювати з дітьми. Сподіваюся, що мій багатий досвід розвитку маленьких діточок і молодших школярів комусь стане в нагоді.

Антонюк Антон Ігорович
Репетитор Антонюк Антон Ігорович - Асоціація репетиторів України Репетитор Антонюк Антон Ігорович - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, алгебри, фізики, інформатики, логіки true 100 100

Обух Виктория Андреевна
Репетитор Обух Виктория Андреевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Обух Виктория Андреевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, алгебри, геометрії, початкової школи, підготовки до вступу в внз true 100 100

Безрук Татьяна Игоревна
Репетитор Безрук Татьяна Игоревна - Асоціація репетиторів України Репетитор Безрук Татьяна Игоревна - Асоціація репетиторів України 12 років репетитором 9 років у школі true 100 100
Освіта 1987-1996 Середня школа №31 р. Дніпропетровська, 1996-1999 Технікум ракето-космічного машинобудування Дніпропетровського державного університету ( Молодший спеціаліст «Програміст-математик») 1999-2008 Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, факультет прикладної математики, (Спеціаліст з інформатики, викладач інформатики, математики) Додаткова освіта 2004 Курси «Intel - навчання для майбутнього», ЛІТ 2006 Тренінг за програмою корпорації Microsoft “Партнерство в навчанні» 2008 Тренінг «Intel - навчання для майбутнього», ДОІППО, отримання кваліфікації регіонального тренера Мова викладання: українська, російська
Top