Розширений пошук
Пропонуємо послуги репетиторів з ораторське мистецтво онлайн від кваліфікованих викладачів. На нашому сайті Ви знайдете репетиторів з високим рейтингом, що складений на основі позитивних відгуків клієнтів.
Не завжди у школі вивченню ораторське мистецтво приділяється достатньо часу та сил для засвоювання матеріалу учнем. Саме в таких випадках для успішного вивчення матеріалу та систематизації знань Вам допоможуть репетитори з ораторське мистецтво у режимі онлайн, які зроблять все можливе, щоб вивчення такого предмета як ораторське мистецтво, було цікавим для Вашої дитини та Вас.
Ви навіть не уявляєте, наскільки важливо, щоб ваш викладач вмів знаходити індивідуальний підхід у навчанні та мав достатній досвід! ораторське мистецтво - предмет, який вимагає від вас не тільки бажання та витримки вчитися, а й заглиблюватися у суть і вникати у дрібниці. Тому так важливо знайти кваліфікованого вчителя по ораторське мистецтво онлайн або через Skype, який зуміє дати знання та мотивувати дитину.
У чому переваги індивідуальних занять з учителем з ораторське мистецтво онлайн перед звичайним навчанням у групі? Відповідь криється у самому питанні. Індивідуальний розклад, персональний підхід, збільшена впевненість у власних силах, увага до деталей і глибше засвоєння матеріалу гарантовано принесуть максимальний ефект, а результат не забариться.
Ціна на курси з ораторське мистецтво онлайн розпочинається від 100 гривень.
Дзвоніть або залишайте заявку на сайті та покращуйте свої знання з ораторське мистецтво онлайн щодня.
Учитель вищої категорії, учитель - методист, методист - кореспондент кафедри методики мов та літератури ІППО КУ ім. Б.Д.Грінченка. Сертифікований екзаменатор по перевірці ЗНО з української мови та літератури, Член журі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Шевченка, Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика. Педагогічний стаж - 35 років. Маю багаторічний досвід підготовки учнів до ЗНО та ДПА. Допоможу у вивченні української мови та літератури в рамках шкільної програми, а також у відпрацюванні та вивченні пропущеного матеріалу, виконанні домашніх завдань учням 1 - 4 та 5 - 11 класів, а також студентам у написанні контрольних робіт. Заняття проводжу в цікавій формі, за спеціальною методикою. Маю близько 100 друкованих робіт: календарне планування, розробки уроків, цікаві вправи з української мови та літератури, тестові завдання для контрольних робіт тощо. З 2016 року брала участь у розробці уроків для дистанційного навчання учнів у рамках проведення експерименту “Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва” на платформі Google GSvite. Проводила семінари для вчителів Деснянського району щодо впровадження дистанційного навчання в освітній процес. Маю власні розробки уроків з української мови та літератури для дистанційного навчання учнів 5 - 11 класів.
Працюю репетитором понад 20 років паралельно з науковою кар'єрою та викладанням у виші. І за цей час успішно вдалося підготувати відповідно до досить різноманітних навчальних запитів багато дітей і дорослих. Мої учні відзначають як один із важливих для них моментів у моєму підході до викладання доступність пояснення, систематизацію і легкість засвоєння навіть досить складних тем, формування комплексного бачення матеріалу та появу впевненості в отриманих знаннях. Для мене ж важливо, щоб учень зрозумів і засвоїв тему. А тому підбираю методику індивідуально, тренуючи не лише активну пам'ять, а ще й пасивну та асоціативну.
Марина Валеріївна – дипломований кандидат наук з української філології (PhD - доктор філософії з філології). Успішно захистила дисертацію в Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна; репетитор, авторка наукових публікацій (серія – Філологія), учасниця міжнародних науково-практичних конференцій. Керуючись чинними програмами МОН з української мови та літератури, також самостійно розробляю теоретичні та практичні матеріали, котрі й даю своїм учням на заняттях. Окрім індивідуального підходу, один із основних принципів моєї роботи - "пропустити" інформацію крізь себе, модифікувати її, перш ніж дати на уроці. Досвід викладання школярам та студентам, у тому числі й іноземним, української мови і літератури, практичної риторики, - 9 років. Головним чином спеціалізуюсь на підготовці абітурієнтів до вступу у вищі та середні навчальні заклади, а також у розвитку мовних компетенцій, риторичної майстерності в дорослих українських та іноземних учнів. З радістю допоможу школярам і студентам у вивченні української мови і літератури (НМТ, ДПА, домашні завдання, підготовка до контрольних робіт/іспитів/олімпіад/публічних виступів, виконання різних видів робіт та інше), а також дорослим, метою яких є вивчення української мови, літератури, риторики. Також надаю наступні філологічні послуги: написання невеликих текстів, редагування, переклад, консультації. Проводжу заняття в Skype, Viber.
Режисер. Викладач-тренер курсів з акторської майстерності, сценічної мови та театральної імпровізації. Автор навчальних програм з публічного виступу, ораторського мистецтва. Стаж викладання 5 років. Учні від 15 до 99 років. Допомагаю пробити барʼєри та подолати страхи перед публічним виступом, пропрацювати техніку мовлення дикцію і голос, і найголовніше - це розвинути фантазію, уяву та вміння імпровізувати тут і зараз і знаходити потрібні слова.
3 роки ораторскогої майстерстності та 8 років акторської майстерсності
Моя мета - довести дітям, що історія може бути цікавою та легкою, а крім того ще й корисною в майбутньому. Уроки орієнтуються та підлаштовуються під учня. Застосування на уроках наочності та цікавих творчих завдань.
Викладаю приватно вже 12 років! (З 2011) Працювала в музичній школі викладачем з 2013 по 2023 рік
Мене звати Катерина і я дипломований педагог гри на акордеоні та фортепіано. Для діток викладаю також гру на сопілці та вокал. Розуміючи необхідність культурного розвитку для кожної особистості, хочу поділитися з вами своїм досвідом, навчити грі на музичних інструментах та вдосконалити ваші знання про музичну культуру. Я маю великий досвід роботи як з дітками, так і з дорослими. Обов'язково підберу для вас цікавий та зручний репертуар. Хочу, щоб ми разом з вами навчилися вільно та невимушено почувати себе на сцені перед глядачами. І обов'язково ми з вами разом полюбимо музичні заняття та музику загалом. Чекаю вас на своїх уроках. До зустрічі. Формат проведення уроків- онлайн.
В 2016-2017 рр. викладала в Мереф'янському міському БК майстерність актора і сценічну мову дітям. З 2020 р. викладаю сценічну мову в ХДАК. З 2016 р. даю приватні уроки акторської і ораторської майстерності, а також риторики всім бажаючим. На заняттях допомагаю учню стати більш впевненим у собі, розкрити свою харизму, позбавитись від тілесних і психологічних затисків, поставити дихання і голос, покращити дикцію завдяки комплексу вправ. Вивчаємо основи української (за бажанням учня і російської) орфоепії. Також за бажанням вивчаємо особливості читання творів в різних жанрах, вчимося робити розмітку будь-якого тексту, особливо якщо робота учня передбачає часті виступи перед публікою, спілкування з клієнтами. Працюю за системою Станіславського, а такжож за бажанням даю основи методик Курбаса і Чехова. Програму підбираю індивідуально під кожного учня, виходячи з його можливостей, побажань, а також частоти и тривалості занять. Рекомендована тривалість і частота занять для вступу до театральних ВНЗ (абітурієнтів) - 1.5 години раз на тиждень, або 1 год 2 рази на тиждень.
Мій викладацький стаж 23 роки, репетиторський 15 років. У мене дві освіти. Також ще навчаюсь і отримую досвід у психології. Я біолог і географ, а також психолог-практик Працюю з інтерактивними технологіями, також через розвиток емоційного інтелекту учнів. Дуже позитивна. Наполеглива і легка в спілкуванні. Життя в карантині та умовах війни навчило працювати репетитором і надавати психологічне консультування онлайн. Працюю на кількох платформах. використовую різні цифрові інструменти: онлайн-тести, задачі та інтерактивні карти. Також маю невелику, але успішну практику психолога(працювала як з дітьми (адаптація до школи, дитячі страхи та невпевненість, підліткові проблеми, профілактика булінгу), так і з дорослими (налагодження комунікацій з дітьми-підлітками, сімейні заняття, протидія булінгу). Також є досвід роботи з дітьми, які мають особливості розвитку, наприклад діти з РАС та "сонячними". У своїй роботі застосовую сучасні методи арттерапії, казкотерапії та метафоричні карти.