Згорнути пошук
Викладаю онлайн в платформі Zoom - інтерактивна платформа для онлайн конференцій і уроків. Веду відеозаписи уроків і розміщую їх для своїх учнів OneDrive.
Більше 20 років
Пропоную послуги репетитора
Працюю репетитором з математики понад 6 років. Маю близько 2 років досвіду викладання у школі. Поясню складні речі простими словами!)
Маю досвід роботи з учнями 4 роки (у тому числі дистанційно). Дітей дуже люблю; я студентка, тому з легкістю знаходжу спільну мову з учнем. Хочу, щоб дитина полюбила математику і зрозуміла, що це зовсім не складно, а навіть цікаво.
Маю досвід роботи в різних освітніх сферах. Я маю досвід роботи в якості керівника гуртка, викладача англійської для вихованців дитсадків, вихователя групи продовженого дня, репетитора з підготовки до школи та усіх навчальних предметів курсу початкової школи. Робота з дітками відбувається за індивідуально побудованою навчальною програмою, яка враховує вікові та інші індивідуальні особливості, ваші персональні побажання. Заняття завжди проходять у цікавому форматі, який модифікується відповідно до вищезазначених особливостей.
Працюю вчителем у школі 3 роки. Займаюсь у вільний час з учнями онлайн. Покращу рівень знань Вашої дитини, поясню простими словами складний матеріал.
Викладаю математику в
На заняттях не треную учнів бути калькулятором, завдання полягає в виявленні закономірностей з їх подальщим доведенням та формулюванням в теореми. Саме так, а не в зворотньому порядку. Умовно знання теорії можна поділити на 5 рівнів: 1) не знаю про що йде мова, вперше чую; 2) знаю правило (теорему, формулу) але не розумію як підставити туди конкретні значення; 3) знаю правило (теорему, формулу) і можу підставити туди конкретні значення; 4) інтуітивно розумію закономірність і на її основі намагаюсь усвідомити теорему(правило формулу); 5) розумію закономірність та вмію її довести. Перших три рівні намагаюсь усунути після навчання в школі. Якщо ціль навчання - вийти на достойний рівень, варто починати з 5-6 класів. При систематичному навчанні за рік цілком реально вийти на високий рівень навчання, але для цього потрібно прикласти немало зусиль. Якщо прогалин майже немає, можна не повертатись назад, а ліквідувати їх попутно, під час розв'язання завдань старших класів. Якщо ціль занять - підготовка до ЗНО, є сенс проводити заняття по півтори-дві години, щоб підготуватись до тривалого тесту і майбутніх пар (це не обов'язково, але корисно).