Репетитори з суспільствознавства у Києві
Розширений пошук
- Англійська мова
- Математика
- Українська мова
- Алгебра
- Геометрія
- Початкова школа
- Німецька мова
- Підготовка до школи
- Історія
- Підготовка до вступу в внз
- Біологія
- Література
- Хімія
- Фізика
- Французька мова
- Російська мова
- Гра на фортепіано
- Китайська мова
- Правознавство
- Сольфеджіо
- Тригонометрія
- Вокал
- Логопедія
- Психологія
- Шахи
🏅 Як правильно вибрати репетитора?
- ціна за годину навчання,
- відгук про репетитора,
- місце проведення заняття,
- район викладання,
- досвід репетитора та наявність диплома про освіту.
💵 Яка вартість занять із репетитором?
🏙️ В яких районах міста можна обрати репетитора?
Репетиторів для занять можна обрати в таких районах міста:
- Голосіївський
- мкрн Іподром
- мкрн Васильківська
- мкрн Виставковий центр (ВДНГ)
- мкрн Голосієво
- мкрн Деміївка
- мкрн Добрий шлях
- мкрн Конча Заспа
- мкрн Корчувате
- мкрн Ліко-Град
- мкрн Либідська
- мкрн Мишоловка
- мкрн Олімпійський
- мкрн Палац Україна
- мкрн Паньківщина
- мкрн Площа Льва Толстого
- мкрн Сонячна брама
- мкрн Теремки
- мкрн Феофанія
- мкрн Ширма
- Солом'янський
- мкрн Батиєва гора
- мкрн Відрадний
- мкрн Жуляни
- мкрн Залізничний масив
📚 Які додаткові предмети можна ще вибрати?
Вы также можете выбрать репетиторов по следующим предметам:
Репетитор з суспільствознавства в Києві
Пропонуємо послуги репетиторів з суспільствознавства у Києві від професійних викладачів. На нашому сайті Ви знайдете репетиторів з високим рейтингом, що складений на основі позитивних відгуків клієнтів. Багато з репетиторів мають високі академічні досягнення та досвід викладання.
Не завжди у школі вивченню суспільствознавства приділяється достатньо часу та сил для засвоювання матеріалу учнем. Саме в таких випадках для успішного вивчення матеріалу та систематизації знань Вам допоможуть репетитори з суспільствознавства у Києві, які зроблять все можливе, щоб вивчення такого предмета як суспільствознавства, було цікавим для Вашої дитини та Вас. Репетитор використовує різні методики і приклади для сприяння активному процесу навчання.
Де знайти викладача суспільствознавства у Києві?
Ви навіть не уявляєте, наскільки важливо, щоб був досвідченим і виражав розуміння ваш викладач! суспільствознавства - предмет, який вимагає від вас не тільки бажання та витримки вчитися, а й вникати у всі дрібниці та заглиблюватися у суть. Тому так важливо знайти вчителя по суспільствознавства в Києві, який зуміє дати знання та мотивувати дитину. Не знаєте де такого знайти? Заходьте на repetitor.org.ua
Індивідуальні заняття з суспільствознавства у Києві
У чому переваги індивідуальних занять з репетитором з суспільствознавства у Києві перед звичайним навчанням у групі? Індивідуальна система побудови занять - це гнучкий графік, персональний підхід, увага до деталей та глибше засвоєння матеріалу, що гарантовано принесуть максимальний ефект.
На нашому сайті Ви можете вибрати, де займатися з учителем з суспільствознавства:
- У викладача;
- У Вас вдома;
- Онлайн
Спробуйте індивідуальні курси суспільствознавства в Києві і ви дізнаєтеся, наскільки вивчення предмета може бути легким! Ціна на курси з суспільствознавства в Києві розпочинається від 100 гривень.
Дзвоніть або залишайте заявку на сайті та покращуйте свої знання щодня.
![Brand Logo](https://repetitor.org.ua/assets/images/logo_jpg_small.jpg)
Здійснюю підготовку до ЗНО/НМТ як приватний репетитор і працюю в репетиторській компанії з учнями різного віку. Проводила уроки історії як волонтер для постраждалих від війни дітей на базі благодійного фонду "Змінимо наші життя". У своїй роботі використовую авторські матеріали, різноманітні прийоми та засоби, інтерактивні методики та ігрові вправи, історичні фільми та художню літературу. Намагаюся робити свої заняття максимально цікавими та комфортними для учнів, шукаю індивідуальний підхід до кожного. Орієнтуючись на результат, прагну, щоб і сам процес навчання приносив задоволення.
- Викладання у сучасній приватній школі: інтегральний підхід (історія, географія, англійська, лінгвістика); Також: - Дизайнерське портфоліо - досвід у рекламних агенціях (лого, стиль, друк, фотоколаж); - Міжнародні наукові та практичні проекти (археологія, експериментальне екологічне будівництво); - Медіа-проекти (звук, графіка, фотографія, відео); - Вільна англійська, російська, українська. - Музична самоосвіта, гітара. Моя мета - пробудити жагу до пізнання і навчити її підтримувати!
Стаж роботи репетитором - менше року. В першу чергу, формування суцільного бачення предмету історії, як передумови вміння оперувати історичними фактами та побудови причинно-наслідкових зв‘язків. Адаптовані методики до кожного типу учнів (в залежності від рівня подготовки, потреб курсу, кількості навантаження, швидкості потреби у результаті та індивідуальних якостей учня)
Маю досвід викладання в університетах, ліцеї, коледжі та школах в Україні та Європи. Маю педагогічну освіту та застосовуючи коучинговий підхід на заняттях. Учні досягли великих успіхів (захист робіт, вступ до ВНЗ, олімпіади, Зно)
![Репетитор Турганов Олександр Миколайович - Асоціація репетиторів України](/media/no_avatar.png)
50 років
![Репетитор Логвиненко Олександр Володимирович - Асоціація репетиторів України](/media/no_avatar.png)
18 років
![Репетитор Теремецька Тетяна Вікторівна - Асоціація репетиторів України](/media/no_avatar.png)
Професійні навички: досвід успішного проходження педагогічної роботи з дітьми. Уміння знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, зацікавити його, показати важливість і необхідність вивчення предмета. Результативне формування в учня морально-етичних навичок поведінки в соціумі. Навички адміністративно-педагогічної роботи в навчальних закладах.
Загальний стаж : 3 роки. Сюди включаю досвід роботи з дошкільниками, школярами, участь у роботі студентства Національного педагогічного університету імені Драгоманова
Досвід роботи:
- з липня 2015 року з 02. 11. 2016 р.- помічник завуча з навчально-виховної роботи приватної гімназії «Європейська освіта», вчитель історії, музики.
- Виховання учнів в напрямку розвитку високо - духовного людини.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
Організація і контроль випуску та розробки навчально-методичних матеріалів.
-проведення уроків історії, музики.
з листопада 2015 р по 31. 05. 2016 р.- Вихователь ясельної групи № 1 в Дитячому дошкільному закладі № 210 у м.Києві.
- Проведення розвиваючих занять з дітьми вікової групи: 2-3 роки.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
-здійснення пояснювальній роботи з батьками з приводу наявності господарських матеріалів в групі.
з 01. 06. 2016 р 01.08.2016 р.- Помічник вихователя в ГО «Колосок» з Вальфдорская методикою викладання.
Посадові обов'язки:
Складання ігор для розвитку дитини (пальчикова гімнастика, і т.д).
Слідкувати за дітьми. Вік: 1-3 роки.
Вивчення віршів, казок відповідно з епохою року.
Читання методичної літератури про психологію дитини.
Стежити за чистотою і порядком в групі, а також дітьми.
з 15.07.2016 по 14.07.2017 р - педагог-вихователь, викладач творчості, вокалу в дитячому клубі «Совенята».
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
з 25.07.2017 по 15.11.2017 - старший педагог-вихователь, педагог по підготовки до школи, організатор дитячих «вечірок» в дитячому центрі «FOXY»
Посадові обов'язки:
Приймання дітей від батьків (зустріч і проводи ввечері);
організація та додержання режиму дня дітьми;
допомагати дітям одягатися, роздягатися;
контроль за дітьми у приміщенні, контроль за дітьми на вулиці під час прогулянок;
вкладати спати;
збереження і зміцнення здоров'я дітей, проведення заходів, які сприяють їх психофізичному розвитку;
формування у дітей моральних якостей громадянина, культури поведінки, відповідального ставлення до навчання, праці, повага до прав людини.
з 15.08.2015 по теперішній час - репетитор «Буки» з предметів: історії, риторики, географії, молодші класи. (Активно почав займатися підготовкою до іспитів (ЗНО) учнів загальноосвітніх установ.
Пояснення матеріалу, згідно з поданою програми обов'язкових дат, імен, подій і карт ЗНО. (Підготовка до іспитів);
Викладу матеріалу, відповідно з шкільними підручниками (Репетиторство як додаткові заняття для розуміння матеріалу шкільної програми - 6-11 класи);
Моніторинг ВНЗ і складання персонального списку для учня, який здає ЗНО з метою вступити на бюджет;
Проведення занять з підготовки до школи;
Репетиторство з молодшими класами з предметів: англійська мова, математика, українська мова, письмо, читання.
з 1.09.2017- по наст. час викладач робототехніки (курс «Машини і механізми», «Знайомство з роботами») в «Robotschool
з 15.10.2017 по 15.04.2018 рр. - методист-вихователь, педагог театрально-вокальної студії в дитячому центрі «My skills»
Посадові обов'язки:
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу і театральної майстерні в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
Розробка нових планів занять, контроль за порядком в дидактичних матеріалах;
Наповнення бази дидактичних ігор.
15.04.2018 р.- по теперішній час-тьютор старших і молодших класів в "Спільношколе"
Посадові обов'язки:
Організовує процес індивідуальної роботи з учнями по виявленню, формуванню і розвитку їх пізнавальних інтересів; організовує їх персональний супровід в освітньому просторі предпрофильной підготовки і профільного навчання; координує пошук інформації учнями для
самоосвіти; супроводжує процес формування їх особистості (допомагає їм розібратися в успіхи, невдачі, сформулювати особисте замовлення до процесу навчання, вибудувати цілі на майбутнє).
Спільно з навчаються розподіляє і оцінює наявні в неї ресурси всіх видів для реалізації поставлених цілей; координує взаємозв'язок пізнавальних інтересів учнів і напрямків допрофільної підготовки та профільного навчання: визначає перелік і методику викладаються предметних і орієнтаційних курсів, інформаційної та консультативної роботи, системи профорієнтації, вибирає оптимальну організаційну структуру для цього взаємозв'язку.
Надає допомогу навчається в усвідомленому виборі стратегії освіти, подоланні проблем і труднощів процесу самоосвіти; створює умови для реальної індивідуалізації процесу навчання (складання індивідуальних навчальних планів і планування індивідуальних освітньо-професійних траєкторій); забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам федерального державного освітнього стандарту, проводить спільний з навчаються рефлексивний аналіз його діяльності і результатів, спрямованих на аналіз вибору його стратегії в навчанні, коригування індивідуальних навчальних планів.
Організовує взаємодії того, хто навчається з учителями та іншими педагогічними працівниками для корекції індивідуального навчального плану, сприяє генерування його творчого потенціалу та участі в проектній та науково-дослідницької діяльності з урахуванням інтересів.
Організовує взаємодію з батьками, особами, які їх замінюють, з виявлення, формування і розвитку пізнавальних інтересів учнів, в тому числі молодшого і середнього шкільного віку, складання, коригування індивідуальних навчальних (освітніх) планів учнів, аналізує і обговорює з ними хід і результати реалізації цих планів.
Здійснює моніторинг динаміки процесу становлення вибору навчаються шляху свого освіти.
Організовує індивідуальні та групові консультації для учнів, батьків (осіб, які їх замінюють) з питань усунення навчальних труднощів, корекції індивідуальних потреб, розвитку і реалізації здібностей і можливостей, використовуючи різні технології і способи комунікації з навчаються (групою учнів), включаючи електронні форми (інтернет -технології) для якісної реалізації спільної з навчаються діяльності.
Підтримує пізнавальний інтерес учня, аналізуючи перспективи розвитку та можливості розширення його діапазону.
Індивідуальні заняття та досвід їх проведення
Підготовка до школи (письмо, арифметика, логіка, розвиток мови).
Логопедія (зміцнення м'язів щік, мови і т.д.)
Історія України (допомога в підготовці до іспитів, усунення проблем шкільної програми).
Досягнення: подяку батьків і проведення індивідуальних занять з дітьми.
Знання мов: українська - вільно, російська - вільно, англійська - Pre - Intermediate.
Навички роботи з комп'ютером: MC Office (Word, Power Point), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Mail. Ru).
![Репетитор Гаврилюк Михайло Олексійович - Асоціація репетиторів України](/media/no_avatar.png)
![Репетитор Кульчицкая Ирина Васильевна - Асоціація репетиторів України](https://repetitor.org.ua/media/repetitors/3991_1457772127.jpg)
з 2007 по 2018 рр працювала викладачем кафедри філософії Національного технічного університету України "КПІ їм. Ігоря Сікорського". Предмети: історія філософії, теорія філософії, соціальна філософія, філософія наукового пізнання. З 2004 р. працювала репетитором з філософії (філософія для аспірантів, філософія для здачі кандидатського мінімуму, історія і теорія філософії).
![Репетитор Тургенева Ольга Юрьевна - Асоціація репетиторів України](https://repetitor.org.ua/media/repetitors/8243_1535725734.jpg)