Розширений пошук

🏅 Як правильно вибрати репетитора?

Для вибору репетитора у Дніпрі з розвитку пам'яті, слід звернути увагу на такі професійні характеристики репетитора:
  • ціна за годину навчання,
  • відгук про репетитора,
  • місце проведення заняття,
  • район викладання,
  • досвід репетитора та наявність диплома про освіту.

💵 Яка вартість занять із репетитором?

Вартість занять з репетитором насамперед залежить від його досвіду. На сайті "Репетитори України" Ви зможете обрати викладача з ціною за годину навчання від 70 до 800 гривень за годину.
Репетитори з розвитку пам'яті у Дніпрі 6b62c7e3963b572432a2d0635ca90c9d Знайди репетитора з розвитку пам'яті в Дніпрі. ✔️ Найбільша база викладачів розвитку пам'яті в Дніпрі за доступною ціною. ➤ Приватні заняття з учителем на дому або онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:15
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 15 5 1
100 1000 грн. 15
Дніпро

Рогоза Евгений Борисович
Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України Репетитор Рогоза Евгений Борисович - Асоціація репетиторів України •МАТЕМАТИКА & ФІЗИКА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ НАВЧАЮЩИХСЯ ЗА КОРДОНОМ ОНЛАЙН. •IB(International Baccalaureate) Mathematics & Physics; •A-LEVEL (Mathematical Part of the Exam); •GCSE(Mathematical Part of the Exam); •IGCSE - це міжнародний шлях к прогресу та успіху. Він визнається роботодателями та університетами у всьому світі як доказ відмінних академічних спроможностей. Національна служба прийому в університети та коледжи Великобританиї (UCAS) розглядає IGCSE як еквіволент GCSE. •SAT(Mathematical Part of the Exam); •SSAT(Mathematical Part of the Exam); •GMAT(Mathematical Part of the Exam); •GRE (Mathematical Part of the Exam); •ACT(Mathematical Part of the Exam). University of Toronto, Stockholms universitet, University of Bonn, Freie Universität Berlin University of Vienna, Comenius University Bratislava, University of Haifa, University of Warsaw, University of Potsdam ========================================================== ПІДГОТОВКА до НМТ 2025 р. з МАТЕМАТИКИ & ФІЗИКИ, ОФФЛАЙН на ДОМУ у РЕПЕТИТОРА & ОНЛАЙН по ВСІЙ УКРАЇНІ та ВСЬОМУ МИРУ, СЕРТИФІКОВАНИЙ ЕКЗАМЕНАТОР з 2007 р. ТЕСТИ у НАЯВНОСТІ!!! https://parta.com.ua/repetitors/view/10798/ https://www.education.ua/repetitors/5721/ ========================================================== Викладач Дніпровського Національного Університету, кандидат Фізико-Математичних Наук, доцент кафедри Механотроніки, ФТФ. Найчастіше, коли рівень початкового залучення низький, учня доводиться дивувати. Для природника це не складно – оскільки сучасний світ оточений прикладним втіленням фізики та математики. Учень, залучений до дисципліни, починає вирішувати завдання та розширювати, необхідний фундаментальний і фактичний кругозір вже для самого себе. У процесі навчання учень виявляє свої слабкі та сильні сторони, так що, починаючи з другого – третього уроку, заняття набувають суто індивідуальної форми. При цьому заняття складаються приблизно з трьох рівних частин: викладення нового теоретичного матеріалу у вигляді відкритої дискусії, спільне розв'язання задач з нового матеріалу, розбір помилок у розв'язання задач за старим матеріалом з глибоким обговоренням всіх проблемних моментів. Мої умови дуже прості: 1. Бажано, щоб сам учень хотів поліпшити ситуацію з математикою/фізикою, що склалася в нього, і розумів, що для цього йому потрібні додаткові заняття. Якщо дитина ходить на заняття тільки тому, що її змушують батьки, то користі від таких занять істотно менше. 2. Я працюю тільки у себе або онлайн. 3. Про відміну заняття необхідно повідомляти не менше, ніж за 24 години до його проведення. Про відміну заняття з хвороби повідомляють батьки учня. У разі скасування заняття менш ніж за 12 годин до його початку, заняття оплачується. 4. Вартість занять вказана на сайті. Вона однакова для очних занять та занять онлайн і залишається незмінною протягом навчального року. 5. Тривалість уроків від 2x45 = 90 хв. (2 академ. години) до 4x45 = 180 хв. (4 академ. години) Це вже залежить від фізичних та емоційних якостей учня, і від його залучення до предмета. 6. На заняттях використовуються авторські розробки та ефективні освітні методики. Застосовую індивідуальний підхід до кожного учня з урахуванням оптимального рівня сприйняття. Програма навчання складається за результатом вступного тестування з урахуванням цілей учня, побажань батьків та рекомендацій. Якщо подивитися на зміст шкільної освіти, програми навчання, кількість предметів та час на їх вивчення, а особливо на якість педагогічної освіти та взагалі самої освітньої системи, то на сьогоднішній день вона не здатна самостійно продукувати випускників, які без додаткової підготовки можуть на свій розсуд оперувати своїми знаннями. «У наших школах потрібно змінювати всю сутність педагогічного процесу, починаючи зі змісту навчання, з підручників та закінчуючи формами та методами викладання. Наш рядовий вчитель не володіє сучасними методами та формами навчання. Здебільшого це репродуктивні форми навчання. Репетитори використовують зовсім інші методики - індивідуально орієнтовані, в основі яких лежить діагностування рівня знань, а потім усунення прогалин, систематизація цих знань. Як правило, цих систем у школі немає. ІНТЕНСИВНА ПІДГОТОВКА ВСТУПУ У ЄВРОВУЗИ: Регресія якості української освіти, застарілі методики інженерно-технічного оснащення, неможливість кількісного проведення експериментів на застарілому пост-радянському обладнанні, повільна імплементація наукових інновацій навчання, все це спонукає прогресивну молодь шукати навчання за кордоном. Набути довгоочікувану професію, захищену юридичними законами з можливістю інвертації її у фінансове благополуччя індивідуума, є головною метою. Інженерна Освіта у Вищій школі України, перестала бути вигідною, а перетворилася на рутинно-повсякденне і найчастіше незатребуване, з малим запитом на ринку праці України, локально вкрапленим у приватні структури, і зовсім без державної підтримки та інновацій розвитку. Підготовка до складання іспитів IB, A-LEVEL, GCSE. Досконально в повному обсязі IB (international baccalaureate) diploma programme maths & physics: заняття як на постійній основі, так і інтенсив у форматі екзаменаційних питань, за наявності в абітурієнта, підходять і минулих років. Заняття з програм A-LEVEL, GCSE, iGCSE. Підготовка до SAT (математична частина). Усунення прогалин у знаннях, максимум практики на прикладах тестів, тайм менеджмент, вироблення певної стратегії та тактики, оскільки сама структура тесту вимагає відповідати дуже швидко. Заняття орієнтовані на вміння знаходити швидший спосіб вирішення, вміння обходити підводні камені, розуміти, на чому вас намагаються підловити і суть питання. Плюс до всього англомовні програми має свою специфіку та відмінності у термінах. Розгляд основних законів, концепцій та їх застосування коротко, але при цьому повно та всеосяжно. Максимум практики на прикладах максимально наближених до реальних тестів. Вироблення стратегії правильного розподілу сил та часу на тестах. ПРОФЕСІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПІДГОТОВКИ ДО НМТ: Експрес заняття, на якому абсолютно доступною математичною мовою викладач пояснює всі етапи рішення та оформлення тестів НМТ, на прикладі оригінальних бланків минулих років. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ ШКОЛЯРІВ І ЛІЦЕЇСТІВ: алгебра; геометрія; фізика. Якісна підготовка до вступу інтенсивними методами. Усунення прогалин. Узагальнення та систематизація знань. Можливість поглибленого вивчення предмета. Програми РОСТОК (Україна), Інтелект (Україна), OPTIMA SHOOL. Багатогранна підготовка в ЛІТ, УАЛ, ДОЛІФМП на базі молодших і старших класів. РЕПЕТИТОРСТВО ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ: вища математика; математичний аналіз; диференціальні рівняння; лінійна алгебра; аналітична геометрія; теорія ймовірностей та математична статистика; усі види математичних дисциплін; Теоретична механіка. Допомога у виконанні контрольних та розрахункових робіт; підготовка до складання іспитів. Для більш глибокого розвитку математичних здібностей курс: МАТЕМАТИКА для ЛЮБОЗНАЛЬНИХ. true 100 100
•2002-2007 рр. Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара, Механіко-Математичний факультет, спеціальність: Гідроаеродинаміка. •2002-2006 рр. Бакалавр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2006-2007 рр. Магістр кваліфікація Гідроаеродинаміка, напрямок Механіка; •2007-2010 рр. Аспірантура, Дніпропетровського Національного Університету, факультет Фізико-Технічний, спеціальність 01.02.05 Механіка Рідини Газа та Плазми; 2011 р. Кандидат Фізико-Математичних Наук за спеціальністю Механіка Рідини Газа та Плазми, PhD; •2014 р. Доцент кафедри Механотроніки, ФТФ, ДНУ; •2010 р. Молодший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2016 р. Старший Науковий Співробітник Національної Академії Наук України; •2010-2018 рр. Інститут Транспортних Систем та Технологій, відділ Механіки Транспортних Систем та Технологій; •2014-2018 рр. Учасник Міжнародних та Європейських SCIENTIFIC грантів; •2007 р Сертифікований екзаменатор ЗНО; •2009 р. Підготовка у репетиторському центрі Логос, за сертифікованою методикою Дж. Ронна Хабборда: APPLIED SCHOLASTICS SCHOOL; Активна репетиторська діяльність розпочалася з 2007 р. під час навчання в аспірантурі. Для якісних особових успіхів найважливіше навчитися думати і розуміти, ніж запам'ятовувати і зубрити. Головне завдання, яким я пропоную зайнятися – вчитися думати, як природник. У школі частина важливих ключових знань упускається просто через практичну недосяжність високої якості освіти при груповому навчанні за програмою. Згодом такі прогалини тягнуть за собою цілий шлейф проблем. Але ці відсутні ключові знання ніколи не пізно повернути. При безпосередньому спілкуванні з учнем, досвідченому педагогу стають помітні всі білі плями та чорні дірки у знаннях. Рухаючись від простого до складного, доводиться повертати учня до раніше пройденого матеріалу, вирішуючи завдання, освоюючи та переосмислюючи новий та старий матеріал. На заняттях використовуються як стандартні шкільні, так і оригінальні завдання, що розвивають в учнях якості людей, що критично мислять. На наших заняттях ми не лише вчимося вирішувати завдання, розвивати логіку та математичне мислення. Ми вчимося долати страх невдач, не опускати руки перед труднощами, усвідомлювати якості, які заважають вчитися, починати все з нуля, активізувати знання та шукати рішення в ситуації, коли не знаєш, з чого почати. Викладання ведеться російською та українською мовами, також репетитор володіє технічною англійською мовою.

Лозенко Дмитро Володимирович
Репетитор Лозенко Дмитро Володимирович - Асоціація репетиторів України Репетитор Лозенко Дмитро Володимирович - Асоціація репетиторів України Більше 700 студентів. Ейдетіка - Розвиток пам’яті, Мнемоніка, Логіка, Ейдотехніка, Мнемотехніка, Швидкочитання, Конфліктологіка. Евристика - TRIZ - теорія вирішення винахідливих проблем, бізнес -консалтингу, складання куба Рубіки та інших головоломок. Більше 17 бізнес -тренінгів .Консультант з альтернативних джерел енергії, вітру та сонця. Консультант та стартапер Інтернет-мережі електронних магазинів. Кризовий менеджер. Я викладаю логіку як окрему тему. Шановні студенти юридичних університетів. Я не готую до іспитів з Логіки. true 100 100
СевТНУ, Master, комп'ютерні та інтелектуальні системи та мережі. Системний інженер. 17 додаткових тренінгів. Ейдетіка, Ейдотехніка, Мнемотехніка, Швидкочитання, Евристика - TRIZ - Теорія Вирішення Винахіднивскіх Завданнь. Вивчав позитивну психотерапію - Positive підхід. (Носраат Пезешкенян). Методист Української школи Ейдетіки, названу на честь Євгенія Антошука. Я готую тренерів Еїдетики та Швидкочитання з видачею міжнародного диплома.

Марьонкіна Олена Володимирівна
Репетитор Марьонкіна Олена Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Марьонкіна Олена Володимирівна - Асоціація репетиторів України Маю 10 років педагогічного досвіду. Працювала як вчитель початкових класів, а також як індивідуальний репетитор. Займаюсь як з дітьми, які потребують підтягування шкільної програми, так і з тими, хто хоче поглибити знання чи навчитись вчитись із задоволенням. Використовую сучасні методики: ігрове навчання, інтерактивні завдання, логічні вправи, а також прийоми розвитку критичного мислення. Мені важливо, щоб на уроці дитина не просто чула, а думала, пробувала, задавала питання й не боялась помилятись. Працюю також з учнями з особливими освітніми потребами (ЗПР, РАС, СДВГ) — знаю, як адаптувати матеріал, щоб кожна дитина почувалась впевнено. Формат занять: онлайн. Працюю українською мовою. true 100 100
У 2019 році закінчила Харківську гуманітарно-педагогічну академію, отримала диплом магістра за спеціальністю «Початкова освіта». Маю кваліфікацію організатора початкової освіти, викладача педагогіки та методики початкової освіти. Обрала шлях репетитора, тому що вважаю: кожна дитина заслуговує на розуміння, підтримку та цікаве навчання. Моя мета — щоб дитина не зубрила, а дійсно розуміла. На заняттях я створюю атмосферу довіри, де учень не боїться ставити запитання, а навпаки — хоче дізнаватись більше. Маю досвід роботи з дітьми з особливостями розвитку (ЗПР, РАС, СДВГ). Підлаштовую програму під темп, потреби та особливості кожного учня. Заняття проводжу українською мовою. За потреби можу адаптувати матеріал відповідно до рівня знань дитини.

Перша Світлана Русланівна
Репетитор Перша Світлана Русланівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Перша Світлана Русланівна - Асоціація репетиторів України Мій викладацький стаж налічує 8 років. маю досвід у викладанні як малечі, так і дорослому населенню. Англійська мова є частиною мого життя. Вважаю, що до вивчення іноземної мови необхідно підходити комплексно, користуючись та вивчаючи усі аспекти мови. Буду рада навчити і Вас використовувати англійську у своєму житті! true 100 100
Маю вищу профільну освіту. Навчалася та закінчила Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. Викладаю українською, російською мовами. На заняттях надаю перевагу англійській). Маю досвід викладання різним категоріям людей.

Шевцова Юлія Миколаївна
Репетитор Шевцова Юлія Миколаївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Шевцова Юлія Миколаївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з математики, української мови, початкової школи, підготовки до школи, розвитку пам'яті true 100 100

Котенко Олена Андріївна
Репетитор Котенко Олена Андріївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Котенко Олена Андріївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з розвитку пам'яті true 100 100
Закінчила Дніпропетровську консерваторію ім. Глінки М..

Хартукова Дарья Александровна
Репетитор Хартукова Дарья Александровна - Асоціація репетиторів України Репетитор Хартукова Дарья Александровна - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, підготовки до школи, розвитку пам'яті true 100 100

Пасічна Ольга Володимирівна
Репетитор Пасічна Ольга Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Пасічна Ольга Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з початкової школи, підготовки до школи, розвитку пам'яті true 100 100
Маю

Біліба Ангеліна Вячеславівна
Репетитор Біліба Ангеліна Вячеславівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Біліба Ангеліна Вячеславівна - Асоціація репетиторів України Стаж викладацької діяльності понад 3 роки. Практичний досвід викладання учням молодшої та старшої школи (1-4/5-11 класи). Працюю з державними освітніми програмами: НУШ-1 та НУШ-2, «На крилах успіху», «Росток», «Інтелект». true 100 100
Маю вищу юридичну та педагогічну освіту. А також магістр гуманітарних наук за спеціальністю 035: «Філологія (Українська мова та література)».

Бережна Світлана Олександрівна
Репетитор Бережна Світлана Олександрівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Бережна Світлана Олександрівна - Асоціація репетиторів України Маю великий досвід працювання нянею та розвитку дитини у дошкольний період. Багато працюю з дітьми за методикою Монтрессорі та за авторськими методиками. З молодшими і середніми школярами працюю понад 5 років Не кричу, але розумну строгість підтримую. Знаю багато ігрових методик і прийомів від різних відомих педагогів світу, зокрема люблю працювати з методикою Монтрессорі. Завжди чую побажання батьків. Працюю також з дітьми з обмеженими можливостями. Терпляча, уважна до потреб дітей, відкрита до нового знання і нових ідей в педагогіці. Працюю з дітьми довгий час. Віддаю перевагу працювати з віком - дошкільнята та молодші школярі. Впевнена - всі діти талановиті! true 100 100
Маю середню медичну освіту. Проходила курси з педагогіки та психології, і зараз слідкую за останніми новинами та досягненнями у цій галузі. Життя склалося так, що крім роботи за фахом, багато доводилося працювати з дітьми. Сподіваюся, що мій багатий досвід розвитку маленьких діточок і молодших школярів комусь стане в нагоді.

Булгакова Татьяна Валерьевна
Репетитор Булгакова Татьяна Валерьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Булгакова Татьяна Валерьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з розвитку пам'яті, акторської майстерності, риторики, хореографії true 100 100

Коржос Анна Петрівна
Репетитор Коржос Анна Петрівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Коржос Анна Петрівна - Асоціація репетиторів України Репетитор з музики, гри на фортепіано , розвитку пам'яті, гри на скрипці true 100 100
2002-2012р. - Музична школа №1 ім. Ф. Шопена по класу скрипки, додатково фортепіано. 2012-2016р. - Волинське державне училище культури і мистецтв ім. І. Ф. Стравінського по спеціальності альт, додатково фортепіано. 2016-2020р. - Київська Національна музична академія ім. П. І. Чайковського по спеціальності альт, додатково фортепіано.

Казакова Мария Александровна
Репетитор Казакова Мария Александровна - Асоціація репетиторів України Репетитор Казакова Мария Александровна - Асоціація репетиторів України Є досвід роботи з дітьми 1-7 класів, а також з дошкільнятами. Можу дуже дохідливо пояснити матеріал будь-якому учневі, даю різнопланові завдання, ігри, квести, які допоможуть учневі самому прийти до певного висновку і краще засвоїти матеріал, зайняття проходять дуже весело, так, що кожна дитина буде хотіти вчитися далі. Мотивую дитину пізнавати цей світ, себе і досліджуваний предмет true 100 100
Можу знайти підхід до будь якого учня , незалежно від його рівня підготовки та дисциплінованості. Можу проводити заняття на українській та російській мовах.

Орлова Наталия Юрьевна
Репетитор Орлова Наталия Юрьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Орлова Наталия Юрьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з підготовки до школи, розвитку пам'яті true 100 100

Кондрикова Нина Анатольевна
Репетитор Кондрикова Нина Анатольевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Кондрикова Нина Анатольевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з початкової школи, підготовки до школи, няні, розвитку пам'яті true 100 100
Дніпропетровський педагогічний коледж, вчитель початкових класів, спеціаліст 2008 р. Дніпропетровський університет ім. А. Нобеля, психолог, бакалавр, 2015 р.
Top