Згорнути пошук

Репетитори з біології у Києві, Оболонський 509fe40bd31bcad92d05d1c5aa039322 Знайди репетитора з біології Оболонський, Київ. ✔ Найбільша база репетиторів біології в Києві. ➤ Індивідуальні заняття на дому і онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:13
Київ

Полковенко Ольга Володимирівна
Репетитор Полковенко Ольга Володимирівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Полковенко Ольга Володимирівна - Асоціація репетиторів України З 2008 р. Працювала викладачем в Університеті "Україна". З 2009 р. працювала в КУ ім. Борима Грінченка. На сьогодні працюю доцентом кафедри загальної медицини Київського Міжнародного Університету. Пропоную роботу репетитора в онлайн-режимі за допомогою Skype, Vіber, ZOOM. Якщо єпропозиції інших месенджерів, я відкрита до діалогу. Моя мета - не тільки дати і проконтролювати засвоєння учнем необхідної інформації з предмету, але й навчити правильно розв'язувати тести. Маю авторськи методики навчання, спрямовані на те, щоб учень не механічно заучував інформацію, а розумів матеріал і мав змогу вибудувати логічний ланцюг на основі знань, що має і життєвого досвіду, хай і невеликого. Для цього на допомогу приходить асоціативна пам'ять. Тому казки, легенди, відео і фотоматеріали - все це присутнє на заняттях. Гарантую, сумувати не прийдеться, буде цікаво, і корисно, хоча працювати доведеться наполегливо. Заняття проводяться українською та англійською мовами (на вибір учня). true 100 100
В 1997 році закінчила Інститут біології КНУ ім Тараса Шевченка отримала диплом спеціаліста з відзнакою. В 2007 р. захистила кандидатську дисертацію. Маю досвід роботи репетитором більше 25 років. 11 років проводжу заняття на курсах доуніверситетської підготовки для складання ВНО для поступаючих у ВНЗ. Працюю викладачем ВНЗ з 2002 р. Заняття з підготовки до ВНО проводяться українською та англійською мовами (на вибір учня). Також здійснюю підготовку студентів до складання іспиту КРОК-1 з дисципліни "Медична біологія" та "Мікробіологія"українською або англійською мовою.

Кондрацька Олена Геннадіївна
Репетитор Кондрацька Олена Геннадіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Кондрацька Олена Геннадіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, математики, української мови, початкової школи, підготовки до школи true 100 100

Русінчук Ярослав Іванович
Репетитор Русінчук Ярослав Іванович - Асоціація репетиторів України Репетитор Русінчук Ярослав Іванович - Асоціація репетиторів України Старший науковий співробітник Національної академії медичних наук України. Досвід викладання в університетах: 1. Київський національний університет імені Тараса Шевченка (предмет: фізіологія людини та тварин для студентів-біологів); 2. Київський Медичний Університет (предмет: медична біологія для студентів медичного, стоматологічного і фармацевтичного факультетів). 13 років - репетитор. Особистий результат ЗНО з біології - 200 балів (100% правильних відповідей). true 100 100
Біологічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2005), диплом з відзнакою. Кандидат біологічних наук (2009).

Тадля Антон Ігорович
Репетитор Тадля Антон Ігорович - Асоціація репетиторів України Репетитор Тадля Антон Ігорович - Асоціація репетиторів України Репетитор з біології, хімії, біохімії, молекулярної біології true 100 100
Магістратура з біохімії, Вільний Університет Берліна (2022-тепер) Бакалавр молекулярної біології, Національний Університет імені Тараса Шевченка у Києві Досвід роботи в лабораторіях в Україні, Іспанії та Німеччині Індивідуальний підхід до кожного учня Сучасні методи викладання Гнучкий графік занять Заняття проходять онлайн З нетерпінням чекаю можливості допомогти вам досягти успіху у вивченні хімії та біології

Полищук Валерия Валерьевна
Репетитор Полищук Валерия Валерьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор Полищук Валерия Валерьевна - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, біології true 100 100

Замула Анастасія Павлівна
Репетитор Замула Анастасія Павлівна - Асоціація репетиторів України Репетитор Замула Анастасія Павлівна - Асоціація репетиторів України Мене звати Анастасія і я готую учнів до успішного складання ЗНО з БІОЛОГІЇ. Я студентка 6 курсу НМУ ім.Богомольця бюджетної форми навчання. Моя методика заключається в тому, щоб навчити розуміти, робити логічні висновки. Саме ця навичка допоможе вашій дитині успішно скласти ЗНО і в подальшому в житті використовувати отримані знання. Провожу уроки виключно дистанційно. Я зміню вашу думку про онлайн навчання. Онлайн це безмежні можливості. ПРОБНИЙ УРОК БЕЗКОШТОВНИЙ true 100 100
Студентка 6 курсу бюджетної форми навчання НМУ ім. О.О. Богомольця

Банік Анастасія Сергіївна
Репетитор Банік Анастасія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Банік Анастасія Сергіївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з підготовки до школи, підготовки до вступу в внз, біології, хімії, неорганічної хімії true 100 100

Спыс Мария Ивановна
Репетитор Спыс Мария Ивановна - Асоціація репетиторів України Репетитор Спыс Мария Ивановна - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, біології true 100 100

Чередниченко Анастасія Андріївна
Репетитор Чередниченко Анастасія Андріївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Чередниченко Анастасія Андріївна - Асоціація репетиторів України У 2022 році закінчила біологічний факультет КНУ ім.Тараса Шевченка за спеціальністю молекулярна біологія (біохімія). Наразі вступаю до магістратури. Маю більше двох років досвіду роботи у біологічній лабораторії інституту біохімії ім. О.В. Палладіна. У школі була неодноразовою учасницею обласних та всеукраїнських олімпіад з біології, хімії та української мови, була лауреатом МАН з роботою за темою медично-правового направлення. Маю досвід складання ЗНО на 190+ (з біології 188). Я дуже комунікабельна людина, яка легко знаходить спільну мову з людьми, добре ладжу із дітьми. До кожного заняття готую власні презентації, роблю тестові і відкриті запитання, інтерактивні завдання. Займатися будемо у Zoom/Google Meet або на іншій платформі, яку запропонує учень. Є варіант занять на дому в учня, якщо він переживає в Оболонському районі. Маю індивідуальний підхід до кожного учня, гарантую якісне поглиблене розуміння матеріалу. true 100 100
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка ННЦ "Інститут біології і медицини", біологія (біохімія/молекулярна біологія)

Покровська Ганна Андріївна
Репетитор Покровська Ганна Андріївна - Асоціація репетиторів України Репетитор Покровська Ганна Андріївна - Асоціація репетиторів України Репетитор з англійської мови, математики, алгебри, геометрії, біології true 100 100
Студентка денного відділення медичного коледжу. Лікувальна справа. Студентка УЕТС заочного відділення. Психологія. Можу викладати російською та українською мовами. Розумію що учні бувають з різним рівні підготовки та різними характерами. Готова працювати з різними типами учнів.

Шатохина Анна Александровна