Згорнути пошук
Стаж роботи в школі з 1998 року. Вища кваліфікація. Досвід роботи
Викладаю хімію і біологію учням з 6 по 11 клас близько п'яти років. Маю досвід проведення індивідуальних та групових занять. Моя головна мета - зацікавити учня у предметі, а не "впарити" непотрібні для нього знання. Коли цікаво - людина сама захоче вчитися) Люблю дітей та підлітків і завжди знаходжу з ними спільну мову. У мене індивідуальний підхід до кожного учня. Викладаю інформацію комфортно для учня, роблю акцент на розумінні інформації і умінні її застосувати - ніякого зубріння!) Всі мої учні набирають високі бали під час вступу, отримують хороші оцінки, а найголовніше - знання і любов до предмету. Організовувала благодійні курси підготовки до ЗНО для дітей з малозабезпечених сімей. Також маю досвід роботи в лабораторіях в Україні та Чехії.
4 роки
Окрім вичитки теоретичного матеріалу, уроки проводитимуться у формі діалогу та постановки задач для учня/учениці. На кожне заняття буде готуватись презентація та пул питань, які опрацьовуватимуть учні. Регулярне проведення оцінювань, які допоможуть визначити прогалини та допомогти краще розібратись в матеріалі. У літній період за бажанням учня можливе проведення занять на свіжому повітрі (для отримання практичних навичок з курсів зоології та ботаніки). Після занять учні розумітимуть не лише шкільний матеріал, а й зможуть використовувати набуті знання в повсякденному житті.
Discord
13 років — чимала цифра, навіть не беручи до уваги,що моє викладання почалося значно раніше. Ще навчаючись у школі я особисто зіткнулася з тим,що при однаковому старанні одні предмети вчити легко,а інші викликають масу труднощів.і справа не в тому,що одні технічні дисципліни,а інші — гуманітарні. Звісно,як ви і здогадалися,проблема була не у власній нездарності,а в особливостях викладачів і їх педагогічному підході. Одні викладачі завжди приходили на урок з гарним настроєм,позитивом і перетворювали свій предмет у мистецтво, стмулюючи шкірного учня долучитися до навчання. А інші викладачі перебували або в сумно-індифірентному,або у відверто рлздратованому стані. І найцікавіший предмет перетворювався у випробування,яке хотілося якомога швидше завершити. Вже тоді я почала працювати над тім,як можна перетворити процес навчання,щоб він був перш за все приємним. Ввібравши досвід моїх учителів,доповнивши його рекомендаціями передових тренерів з усього світу, поєднавши теорію з практикою, на сьогодні я пропоную схему навчання,яка працює! Мені доводилося навчати не тільки школярів в індивідуальному порядку,а i групи студентів. Серед останніх найбільш складних курсів були семінари для лікарів (дорослих людей). Методика навчання чудово підходить людям різного віку і з різних сфер,що доводити її універсальність і ефективність.
Біологія - профільний предмет для вступу в медичний університет, після того, як успішна склала ЗНО (199 балів) із великим задоволенням допомагаю учням полюбити цю дисципліну так, як я. Окрім шкільного матеріалу володію позааудиторно програмою, яка зустрічається в іспиті.