Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Закінчив загальноосвітню гімназію у Києві із середнім балом 11.3. Профільні предмети ЗНО: біологія (197) та хімія (187). Вступив до КНУ ім. Шевченка на спеціальність "Екологія", але забрав документи після успішного вступу за кордон у 2021 році. Закінчив Т-курс (технічний) у коледжі (середій бал 1,5, де найвищий 1). Профільні іспити: математика (1), хімія (1), німецька (1), також почав опановувати фізику (без профільного іспиту). Наразі закінчуюю другий рік навчання на бакалавра за спеціальністю "Інженерія та сталий розвиток" (Ingenieurwissenschaften). Спеціальність нова навіть для мого ВНЗ та поєднує у собі інженерні науки та гуманітарний погляд на проблеми довкілля. Навчаюся німецькою мовою і викладаю також для українців у Німеччині, і досліджую предмети для себе англійською - тож можу викладати з ухилом на навчання за кордоном або підготовку до іспитів. Українською і німецькою маю більший досвід, англійською - менший.
Багатьом я допомагаю адаптуватися до німецької програми, яка через мовний бар'єр або велику відмінність від української викликає труднощі у дітей та молоді. Предмети для себе та у навчанні я опановую як німецькою, так і українською/англійською. Практичні завдання з університету дозволяють мені підкреслити актуальність того, що я вивчаю і з часом передаю іншим. Я зможу показати вам принади цих наук або ж допоможу просто з ними порозумітися. Учні і в Україні, і в Німеччині отримують увагу та супровід рівноцінно. Німецькою мовою володію вільно, тож без проблем підтримаю вас у цьому. Часто готую до вступних іспитів до німецьких ВНЗ. Ми будемо використовувати підходящі вам методи та спиратися на цифрові інструменти. Я готую домашні завдання, надсилаю додаткові матеріали, раджу за бажанням джерела, аби дослідити на дозвіллі. На кожну тему ми будемо шукати такі пояснення, що відгукнуться із вашою інтуїцією. Ми поступово будуємо розуміння крок за кроком, розбиваючи складні концепти на прості частинки. Ми не будемо зазубрювати, а намагатися зрозуміти логіку, що стоїть за предметами. Що ми використовуємо: - Google Classroom для систематиції процесу; - Quizlet або Studymaster для навчальних карток; - MS OneNote для цифрових конспектів (до них завжди буде доступ та можливість зберегти у різних форматах); - Google Meet для онлайн-зустрічей; - різні сторонні сайти та програми за потреби. Ми контролюємо прогрес із самостійними домашками та пробними тестами. Я даю простір для усіх найкращих пояснень і супроводжую вас, аби ви повторили всі необхідні завдання самостійно.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0