Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
КНУ ім. Тараса Шевченко, механіко-математичний факультет, 2014, магістр математики; кваліфікації: математик, молодший науковий співробітник, викладач вищого навчального закладу. Репетиторською діяльністю я почала займатись під час навчання на бакалавраті в якості додаткової справи, проте швидко відчула, що ця професія добре відповідає моїм природним задаткам та спрямованості: я завжди отримувала задоволення пояснюючи теми і спостерігаючи як у моїх учнів вибудовується чітке розуміння матеріалу та системне бачення того, що вивчається; крім того мені дуже подобається психологічна складова роботи репетитором. В першу чергу я рада тому, що легко знаходжу підхід до учнів, встановлюючи щирий та дружній контакт, в межах якого вони не соромляться зізнаватись в своїх труднощах і це значно підвищує продуктивність занять, але окрім цього, велику частку своєї місії я бачу в ролі порадника та наставника, котрий може направити учня у вірному напрямі і вплинути на формування таких важливих якостей характеру як проактивність, відповідальність, наполегливість та віра в себе. мови викладання: українська, російська, англійська.
За останні 6 років я допомогла величезній кількості учнів підвищити рівень знань з математики, підготуватись до успішної здачі ДПА й ЗНО, а студентам вищих навчальних закладів - добре скласти сесії. Серед моїх учнів були не тільки студенти українських ВНЗ, а й ВНЗ Польщі, Швеції, Австрії та Англії. Я також навчала дорослих, які мали підготуватись до тесту задля проходження співбесіди. Тому я працюю зі школярами всіх класів, студентами та дорослими. На сьогодні найоптимальнішим бачу дистанційний формат проведення уроків (через Skype/ Google Hangout/ Viber). Окрім того, що це зберігає час та енергію, що витрачалися б на пересування, це ще й дає можливість сумісного користування матеріалами на Google drive, де я зберігаю найнеобхіднішу теорію для даного учня, до якої він завжди може звернутись, певні записи з занять, а також домашні завдання. Крім цього, під час заняття ми завжди можемо сумісно користуватись текстовим редактором, а при наданні доступу до екрану - і графічним.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0