Свернуть поиск
Методична проблема над якою працюю: «Інформаційно-комунікативні та інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання». Відповідно до цього уроки проходять в інтерактивному режимі із широким використанням онлайн ресурсів, яких в запасі не одна сотня. Ці засоби допомагають моїм учням ефективно підготуватись до ЗНО, отримуючи високі бали. З найвищих балів – 199 бали. У 2020 році, за результатами ЗНО, школа, в якій я викладаю (Шендерівський НВК) була на 35 місці серед 350 шкіл Черкаської області. ДПА випускниці-медалістки 2021 року здали на 12 і 11 балів. Онлайн уроки проходитимуть на платформі Teams із попереднім створенням учасникам курсу безкоштовних облікових записів у Microsoft Office. Теоретичний матеріал (лекції, відео) та інтерактивні завдання (тести, ігрові завдання, тощо) розміщені на платформі Moodle. З Moodle можна працювати на онлайн уроці, виконувати домашні завдання у вигляді не простого переказу матеріалу, а виконуючи завдання в інтерактивних робочих аркушах, ігрових тренажерах, ресурсах для колаборації, для фідбеку, виконуючи проєктні роботи, як колективні, так й індивідуальні. Що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу. Теоретичний матеріал (дати, поняття, документи, таблиці, опорні конспекти, тощо) викладений і в «Історичних кейсах» у додатку Microsoft OneNote, які будуть доступні моїм учням. Матеріал розбито на теми з курсу історії України 7-11 класи. Розклад онлайн-уроків: два рази в тиждень (ціна 1 години занять - 200 грн) 1 година є умовна, бо план навчання передбачає спілкування не тільки на уроках, а й у позаурочний час, тобто, мої учні можуть розраховувати на мою підтримку протягом тижня. Це включає консультації та виконання завдання в різноманітних тренажерах. Легко не буде, але буде цікаво!