Расширенный поиск

🏅 Как правильно выбрать репетитора?

Для выбора репетитора по подготовке к поступлению в вуз, следует обратить внимание на такие характеристики преподавателя:
  • цена за час обучения,
  • отзывы о репетиторе,
  • место проведения занятий,
  • район преподавания,
  • опыт репетитора и наличие диплома о образовании.

💵 Какая стоимость занятий с репетитором?

Стоимость занятий с репетитором, в первую очередь, зависит от его опыта. На сайте Репетиторы Украины Вы сможете выбрать преподавателя со ставкой за час обучения от 70 до 800 гривен за час.

🏙️ В каких районах города можно выбрать репетитора?

Репетиторов для занятий можно выбрать в вышеперечисленных районах города:

📚 Какие дополнительные предметы еще можно выбрать?

Репетиторы по подготовке к поступлению в вуз в Корсунь-Шевченковский 06abac07b910f000fc405f9ba01f3627 Найди репетитора по подготовке к поступлению в вуз в Корсунь-Шевченковский.✔️ Самая большая база преподавателей подготовки к поступлению в вуз в Корсунь-Шевченковский по доступной цене. ➤ Частные уроки с учителем на дому или онлайн. Цены на занятия от 100 до 1000грн. Количество репетиторов:1
Репетитори України Репетитори України Brand Logo
4.5 1 5 1
100 1000 грн. 1
Корсунь-Шевченковский

Кодола Валентина Іванівна
Репетитор Кодола Валентина Іванівна - Ассоциация репетиторов Украины Репетитор Кодола Валентина Іванівна - Ассоциация репетиторов Украины Методична проблема над якою працюю: «Інформаційно-комунікативні та інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання». Відповідно до цього уроки проходять в інтерактивному режимі із широким використанням онлайн ресурсів, яких в запасі не одна сотня. Ці засоби допомагають моїм учням ефективно підготуватись до ЗНО, отримуючи високі бали. З найвищих балів – 199 бали. У 2020 році, за результатами ЗНО, школа, в якій я викладаю (Шендерівський НВК) була на 35 місці серед 350 шкіл Черкаської області. ДПА випускниці-медалістки 2021 року здали на 12 і 11 балів. Онлайн уроки проходитимуть на платформі Teams із попереднім створенням учасникам курсу безкоштовних облікових записів у Microsoft Office. Теоретичний матеріал (лекції, відео) та інтерактивні завдання (тести, ігрові завдання, тощо) розміщені на платформі Moodle. З Moodle можна працювати на онлайн уроці, виконувати домашні завдання у вигляді не простого переказу матеріалу, а виконуючи завдання в інтерактивних робочих аркушах, ігрових тренажерах, ресурсах для колаборації, для фідбеку, виконуючи проєктні роботи, як колективні, так й індивідуальні. Що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу. Теоретичний матеріал (дати, поняття, документи, таблиці, опорні конспекти, тощо) викладений і в «Історичних кейсах» у додатку Microsoft OneNote, які будуть доступні моїм учням. Матеріал розбито на теми з курсу історії України 7-11 класи. Розклад онлайн-уроків: два рази в тиждень (ціна 1 години занять - 200 грн) 1 година є умовна, бо план навчання передбачає спілкування не тільки на уроках, а й у позаурочний час, тобто, мої учні можуть розраховувати на мою підтримку протягом тижня. Це включає консультації та виконання завдання в різноманітних тренажерах. Легко не буде, але буде цікаво! true 100 100
Вчителька вищої категорії, «вчитель-методист», викладачка історії, педагогічний стаж – 31 рік, освіта - вища, Київський національний університет імені Т.Г. Шевченка, за фахом «викладач історії, історик», членкиня ГО «Вікімедіа Україна», членкиня Президентської ради Української асоціації викладачів зарубіжної літератури, переможець 2-го етапу всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» - 2007, лекторка освітньої платформи «На Урок», Топ-50 Global Teacher Prize Ukraina -2019, Топ-50 Національного конкурсу для вчителів-інноваторів Teacher Innovation cup – 2020, учасниця та експерт EdCampe, визнана у 2019 та 2020 рр. «Освітянкою року» у номінації "Засвіти вогонь" за версією тижневика «Освіта», сертифікована тренерка та адміністраторка Microsoft, авторка освітнього проєкту для педагогів «Школа ІКТ». Педагогічне кредо: «Кожен урок повинен бути таким, щоб у дитячих очах сяяли зорі..» Володію інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовую, маю широкий спектр стратегій навчання, вмію продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовую нестандартні форми проведення уроків історії, активно впроваджую форми та методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Застосування всіх педагогічних технологій спрямоване на підвищення ефективності загальноосвітнього процесу, досягнення запланованих результатів навчання.
Top