Репетитори з мистецтвознавства у Києві, Печерський
Фiльтр
Згорнути пошук
Інші предмети у києві
Показати всі предмети
- Англійська мова
- Математика
- Українська мова
- Алгебра
- Геометрія
- Початкова школа
- Німецька мова
- Підготовка до школи
- Історія
- Підготовка до вступу в внз
- Біологія
- Література
- Хімія
- Фізика
- Французька мова
- Російська мова
- Гра на фортепіано
- Китайська мова
- Правознавство
- Сольфеджіо
- Тригонометрія
- Вокал
- Логопедія
- Психологія
- Шахи
Репетитори з мистецтвознавства у Києві, Печерський
c3d52392e339b69e6c47b21b2d9b7c19
Знайди репетитора з мистецтвознавства Печерський, Київ. ✔ Найбільша база репетиторів мистецтвознавства в Києві. ➤ Індивідуальні заняття на дому і онлайн.. Ціни на заняття від 100 до 1000 грн. Кількість репетиторів:1
Репетитори України
Репетитори України
4.5
1
5
1
100
1000
грн.
1
Київ
Гаврилюк Михайло
250 грн. за 60 хвилин
Київ, Київська область, Печерський, Щусева,23
Місце занять: Онлайн, вдома у репетитора
Професійні навички: досвід успішного проходження педагогічної роботи з дітьми. Уміння знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, зацікавити його, показати важливість і необхідність вивчення предмета. Результативне формування в учня морально-етичних навичок поведінки в соціумі. Навички адміністративно-педагогічної роботи в навчальних закладах.
Загальний стаж : 3 роки. Сюди включаю досвід роботи з дошкільниками, школярами, участь у роботі студентства Національного педагогічного університету імені Драгоманова
Досвід роботи:
- з липня 2015 року з 02. 11. 2016 р.- помічник завуча з навчально-виховної роботи приватної гімназії «Європейська освіта», вчитель історії, музики.
- Виховання учнів в напрямку розвитку високо - духовного людини.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
Організація і контроль випуску та розробки навчально-методичних матеріалів.
-проведення уроків історії, музики.
з листопада 2015 р по 31. 05. 2016 р.- Вихователь ясельної групи № 1 в Дитячому дошкільному закладі № 210 у м.Києві.
- Проведення розвиваючих занять з дітьми вікової групи: 2-3 роки.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
-здійснення пояснювальній роботи з батьками з приводу наявності господарських матеріалів в групі.
з 01. 06. 2016 р 01.08.2016 р.- Помічник вихователя в ГО «Колосок» з Вальфдорская методикою викладання.
Посадові обов'язки:
Складання ігор для розвитку дитини (пальчикова гімнастика, і т.д).
Слідкувати за дітьми. Вік: 1-3 роки.
Вивчення віршів, казок відповідно з епохою року.
Читання методичної літератури про психологію дитини.
Стежити за чистотою і порядком в групі, а також дітьми.
з 15.07.2016 по 14.07.2017 р - педагог-вихователь, викладач творчості, вокалу в дитячому клубі «Совенята».
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
з 25.07.2017 по 15.11.2017 - старший педагог-вихователь, педагог по підготовки до школи, організатор дитячих «вечірок» в дитячому центрі «FOXY»
Посадові обов'язки:
Приймання дітей від батьків (зустріч і проводи ввечері);
організація та додержання режиму дня дітьми;
допомагати дітям одягатися, роздягатися;
контроль за дітьми у приміщенні, контроль за дітьми на вулиці під час прогулянок;
вкладати спати;
збереження і зміцнення здоров'я дітей, проведення заходів, які сприяють їх психофізичному розвитку;
формування у дітей моральних якостей громадянина, культури поведінки, відповідального ставлення до навчання, праці, повага до прав людини.
з 15.08.2015 по теперішній час - репетитор «Буки» з предметів: історії, риторики, географії, молодші класи. (Активно почав займатися підготовкою до іспитів (ЗНО) учнів загальноосвітніх установ.
Пояснення матеріалу, згідно з поданою програми обов'язкових дат, імен, подій і карт ЗНО. (Підготовка до іспитів);
Викладу матеріалу, відповідно з шкільними підручниками (Репетиторство як додаткові заняття для розуміння матеріалу шкільної програми - 6-11 класи);
Моніторинг ВНЗ і складання персонального списку для учня, який здає ЗНО з метою вступити на бюджет;
Проведення занять з підготовки до школи;
Репетиторство з молодшими класами з предметів: англійська мова, математика, українська мова, письмо, читання.
з 1.09.2017- по наст. час викладач робототехніки (курс «Машини і механізми», «Знайомство з роботами») в «Robotschool
з 15.10.2017 по 15.04.2018 рр. - методист-вихователь, педагог театрально-вокальної студії в дитячому центрі «My skills»
Посадові обов'язки:
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу і театральної майстерні в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
Розробка нових планів занять, контроль за порядком в дидактичних матеріалах;
Наповнення бази дидактичних ігор.
15.04.2018 р.- по теперішній час-тьютор старших і молодших класів в "Спільношколе"
Посадові обов'язки:
Організовує процес індивідуальної роботи з учнями по виявленню, формуванню і розвитку їх пізнавальних інтересів; організовує їх персональний супровід в освітньому просторі предпрофильной підготовки і профільного навчання; координує пошук інформації учнями для
самоосвіти; супроводжує процес формування їх особистості (допомагає їм розібратися в успіхи, невдачі, сформулювати особисте замовлення до процесу навчання, вибудувати цілі на майбутнє).
Спільно з навчаються розподіляє і оцінює наявні в неї ресурси всіх видів для реалізації поставлених цілей; координує взаємозв'язок пізнавальних інтересів учнів і напрямків допрофільної підготовки та профільного навчання: визначає перелік і методику викладаються предметних і орієнтаційних курсів, інформаційної та консультативної роботи, системи профорієнтації, вибирає оптимальну організаційну структуру для цього взаємозв'язку.
Надає допомогу навчається в усвідомленому виборі стратегії освіти, подоланні проблем і труднощів процесу самоосвіти; створює умови для реальної індивідуалізації процесу навчання (складання індивідуальних навчальних планів і планування індивідуальних освітньо-професійних траєкторій); забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам федерального державного освітнього стандарту, проводить спільний з навчаються рефлексивний аналіз його діяльності і результатів, спрямованих на аналіз вибору його стратегії в навчанні, коригування індивідуальних навчальних планів.
Організовує взаємодії того, хто навчається з учителями та іншими педагогічними працівниками для корекції індивідуального навчального плану, сприяє генерування його творчого потенціалу та участі в проектній та науково-дослідницької діяльності з урахуванням інтересів.
Організовує взаємодію з батьками, особами, які їх замінюють, з виявлення, формування і розвитку пізнавальних інтересів учнів, в тому числі молодшого і середнього шкільного віку, складання, коригування індивідуальних навчальних (освітніх) планів учнів, аналізує і обговорює з ними хід і результати реалізації цих планів.
Здійснює моніторинг динаміки процесу становлення вибору навчаються шляху свого освіти.
Організовує індивідуальні та групові консультації для учнів, батьків (осіб, які їх замінюють) з питань усунення навчальних труднощів, корекції індивідуальних потреб, розвитку і реалізації здібностей і можливостей, використовуючи різні технології і способи комунікації з навчаються (групою учнів), включаючи електронні форми (інтернет -технології) для якісної реалізації спільної з навчаються діяльності.
Підтримує пізнавальний інтерес учня, аналізуючи перспективи розвитку та можливості розширення його діапазону.
Індивідуальні заняття та досвід їх проведення
Підготовка до школи (письмо, арифметика, логіка, розвиток мови).
Логопедія (зміцнення м'язів щік, мови і т.д.)
Історія України (допомога в підготовці до іспитів, усунення проблем шкільної програми).
Досягнення: подяку батьків і проведення індивідуальних занять з дітьми.
Знання мов: українська - вільно, російська - вільно, англійська - Pre - Intermediate.
Навички роботи з комп'ютером: MC Office (Word, Power Point), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Mail. Ru).
Загальний стаж : 3 роки. Сюди включаю досвід роботи з дошкільниками, школярами, участь у роботі студентства Національного педагогічного університету імені Драгоманова
Досвід роботи:
- з липня 2015 року з 02. 11. 2016 р.- помічник завуча з навчально-виховної роботи приватної гімназії «Європейська освіта», вчитель історії, музики.
- Виховання учнів в напрямку розвитку високо - духовного людини.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
Організація і контроль випуску та розробки навчально-методичних матеріалів.
-проведення уроків історії, музики.
з листопада 2015 р по 31. 05. 2016 р.- Вихователь ясельної групи № 1 в Дитячому дошкільному закладі № 210 у м.Києві.
- Проведення розвиваючих занять з дітьми вікової групи: 2-3 роки.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
-здійснення пояснювальній роботи з батьками з приводу наявності господарських матеріалів в групі.
з 01. 06. 2016 р 01.08.2016 р.- Помічник вихователя в ГО «Колосок» з Вальфдорская методикою викладання.
Посадові обов'язки:
Складання ігор для розвитку дитини (пальчикова гімнастика, і т.д).
Слідкувати за дітьми. Вік: 1-3 роки.
Вивчення віршів, казок відповідно з епохою року.
Читання методичної літератури про психологію дитини.
Стежити за чистотою і порядком в групі, а також дітьми.
з 15.07.2016 по 14.07.2017 р - педагог-вихователь, викладач творчості, вокалу в дитячому клубі «Совенята».
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
з 25.07.2017 по 15.11.2017 - старший педагог-вихователь, педагог по підготовки до школи, організатор дитячих «вечірок» в дитячому центрі «FOXY»
Посадові обов'язки:
Приймання дітей від батьків (зустріч і проводи ввечері);
організація та додержання режиму дня дітьми;
допомагати дітям одягатися, роздягатися;
контроль за дітьми у приміщенні, контроль за дітьми на вулиці під час прогулянок;
вкладати спати;
збереження і зміцнення здоров'я дітей, проведення заходів, які сприяють їх психофізичному розвитку;
формування у дітей моральних якостей громадянина, культури поведінки, відповідального ставлення до навчання, праці, повага до прав людини.
з 15.08.2015 по теперішній час - репетитор «Буки» з предметів: історії, риторики, географії, молодші класи. (Активно почав займатися підготовкою до іспитів (ЗНО) учнів загальноосвітніх установ.
Пояснення матеріалу, згідно з поданою програми обов'язкових дат, імен, подій і карт ЗНО. (Підготовка до іспитів);
Викладу матеріалу, відповідно з шкільними підручниками (Репетиторство як додаткові заняття для розуміння матеріалу шкільної програми - 6-11 класи);
Моніторинг ВНЗ і складання персонального списку для учня, який здає ЗНО з метою вступити на бюджет;
Проведення занять з підготовки до школи;
Репетиторство з молодшими класами з предметів: англійська мова, математика, українська мова, письмо, читання.
з 1.09.2017- по наст. час викладач робототехніки (курс «Машини і механізми», «Знайомство з роботами») в «Robotschool
з 15.10.2017 по 15.04.2018 рр. - методист-вихователь, педагог театрально-вокальної студії в дитячому центрі «My skills»
Посадові обов'язки:
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу і театральної майстерні в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
Розробка нових планів занять, контроль за порядком в дидактичних матеріалах;
Наповнення бази дидактичних ігор.
15.04.2018 р.- по теперішній час-тьютор старших і молодших класів в "Спільношколе"
Посадові обов'язки:
Організовує процес індивідуальної роботи з учнями по виявленню, формуванню і розвитку їх пізнавальних інтересів; організовує їх персональний супровід в освітньому просторі предпрофильной підготовки і профільного навчання; координує пошук інформації учнями для
самоосвіти; супроводжує процес формування їх особистості (допомагає їм розібратися в успіхи, невдачі, сформулювати особисте замовлення до процесу навчання, вибудувати цілі на майбутнє).
Спільно з навчаються розподіляє і оцінює наявні в неї ресурси всіх видів для реалізації поставлених цілей; координує взаємозв'язок пізнавальних інтересів учнів і напрямків допрофільної підготовки та профільного навчання: визначає перелік і методику викладаються предметних і орієнтаційних курсів, інформаційної та консультативної роботи, системи профорієнтації, вибирає оптимальну організаційну структуру для цього взаємозв'язку.
Надає допомогу навчається в усвідомленому виборі стратегії освіти, подоланні проблем і труднощів процесу самоосвіти; створює умови для реальної індивідуалізації процесу навчання (складання індивідуальних навчальних планів і планування індивідуальних освітньо-професійних траєкторій); забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам федерального державного освітнього стандарту, проводить спільний з навчаються рефлексивний аналіз його діяльності і результатів, спрямованих на аналіз вибору його стратегії в навчанні, коригування індивідуальних навчальних планів.
Організовує взаємодії того, хто навчається з учителями та іншими педагогічними працівниками для корекції індивідуального навчального плану, сприяє генерування його творчого потенціалу та участі в проектній та науково-дослідницької діяльності з урахуванням інтересів.
Організовує взаємодію з батьками, особами, які їх замінюють, з виявлення, формування і розвитку пізнавальних інтересів учнів, в тому числі молодшого і середнього шкільного віку, складання, коригування індивідуальних навчальних (освітніх) планів учнів, аналізує і обговорює з ними хід і результати реалізації цих планів.
Здійснює моніторинг динаміки процесу становлення вибору навчаються шляху свого освіти.
Організовує індивідуальні та групові консультації для учнів, батьків (осіб, які їх замінюють) з питань усунення навчальних труднощів, корекції індивідуальних потреб, розвитку і реалізації здібностей і можливостей, використовуючи різні технології і способи комунікації з навчаються (групою учнів), включаючи електронні форми (інтернет -технології) для якісної реалізації спільної з навчаються діяльності.
Підтримує пізнавальний інтерес учня, аналізуючи перспективи розвитку та можливості розширення його діапазону.
Індивідуальні заняття та досвід їх проведення
Підготовка до школи (письмо, арифметика, логіка, розвиток мови).
Логопедія (зміцнення м'язів щік, мови і т.д.)
Історія України (допомога в підготовці до іспитів, усунення проблем шкільної програми).
Досягнення: подяку батьків і проведення індивідуальних занять з дітьми.
Знання мов: українська - вільно, російська - вільно, англійська - Pre - Intermediate.
Навички роботи з комп'ютером: MC Office (Word, Power Point), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Mail. Ru).
Гаврилюк Михайло Олексійович
Репетитор Гаврилюк Михайло Олексійович - Асоціація репетиторів України
Професійні навички: досвід успішного проходження педагогічної роботи з дітьми. Уміння знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, зацікавити його, показати важливість і необхідність вивчення предмета. Результативне формування в учня морально-етичних навичок поведінки в соціумі. Навички адміністративно-педагогічної роботи в навчальних закладах.
Загальний стаж : 3 роки. Сюди включаю досвід роботи з дошкільниками, школярами, участь у роботі студентства Національного педагогічного університету імені Драгоманова
Досвід роботи:
- з липня 2015 року з 02. 11. 2016 р.- помічник завуча з навчально-виховної роботи приватної гімназії «Європейська освіта», вчитель історії, музики.
- Виховання учнів в напрямку розвитку високо - духовного людини.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
Організація і контроль випуску та розробки навчально-методичних матеріалів.
-проведення уроків історії, музики.
з листопада 2015 р по 31. 05. 2016 р.- Вихователь ясельної групи № 1 в Дитячому дошкільному закладі № 210 у м.Києві.
- Проведення розвиваючих занять з дітьми вікової групи: 2-3 роки.
- Розробка планів і складання переліку навчально-методичних матеріалів.
-здійснення пояснювальній роботи з батьками з приводу наявності господарських матеріалів в групі.
з 01. 06. 2016 р 01.08.2016 р.- Помічник вихователя в ГО «Колосок» з Вальфдорская методикою викладання.
Посадові обов'язки:
Складання ігор для розвитку дитини (пальчикова гімнастика, і т.д).
Слідкувати за дітьми. Вік: 1-3 роки.
Вивчення віршів, казок відповідно з епохою року.
Читання методичної літератури про психологію дитини.
Стежити за чистотою і порядком в групі, а також дітьми.
з 15.07.2016 по 14.07.2017 р - педагог-вихователь, викладач творчості, вокалу в дитячому клубі «Совенята».
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
з 25.07.2017 по 15.11.2017 - старший педагог-вихователь, педагог по підготовки до школи, організатор дитячих «вечірок» в дитячому центрі «FOXY»
Посадові обов'язки:
Приймання дітей від батьків (зустріч і проводи ввечері);
організація та додержання режиму дня дітьми;
допомагати дітям одягатися, роздягатися;
контроль за дітьми у приміщенні, контроль за дітьми на вулиці під час прогулянок;
вкладати спати;
збереження і зміцнення здоров'я дітей, проведення заходів, які сприяють їх психофізичному розвитку;
формування у дітей моральних якостей громадянина, культури поведінки, відповідального ставлення до навчання, праці, повага до прав людини.
з 15.08.2015 по теперішній час - репетитор «Буки» з предметів: історії, риторики, географії, молодші класи. (Активно почав займатися підготовкою до іспитів (ЗНО) учнів загальноосвітніх установ.
Пояснення матеріалу, згідно з поданою програми обов'язкових дат, імен, подій і карт ЗНО. (Підготовка до іспитів);
Викладу матеріалу, відповідно з шкільними підручниками (Репетиторство як додаткові заняття для розуміння матеріалу шкільної програми - 6-11 класи);
Моніторинг ВНЗ і складання персонального списку для учня, який здає ЗНО з метою вступити на бюджет;
Проведення занять з підготовки до школи;
Репетиторство з молодшими класами з предметів: англійська мова, математика, українська мова, письмо, читання.
з 1.09.2017- по наст. час викладач робототехніки (курс «Машини і механізми», «Знайомство з роботами») в «Robotschool
з 15.10.2017 по 15.04.2018 рр. - методист-вихователь, педагог театрально-вокальної студії в дитячому центрі «My skills»
Посадові обов'язки:
Вивчення і проведення народних ігор та забав для дітей дошкільного віку (фольклор);
Уроки вокалу і театральної майстерні в молодшій і старшій групі клубу;
Проведення занять по виготовленню виробів з штучних і природних матеріалів;
Участь в методичних зборах педагогічного колективу з метою складання нових способів викладання в дошкільному закладі;
Організація вільного від занять час дітей.
Розробка нових планів занять, контроль за порядком в дидактичних матеріалах;
Наповнення бази дидактичних ігор.
15.04.2018 р.- по теперішній час-тьютор старших і молодших класів в "Спільношколе"
Посадові обов'язки:
Організовує процес індивідуальної роботи з учнями по виявленню, формуванню і розвитку їх пізнавальних інтересів; організовує їх персональний супровід в освітньому просторі предпрофильной підготовки і профільного навчання; координує пошук інформації учнями для
самоосвіти; супроводжує процес формування їх особистості (допомагає їм розібратися в успіхи, невдачі, сформулювати особисте замовлення до процесу навчання, вибудувати цілі на майбутнє).
Спільно з навчаються розподіляє і оцінює наявні в неї ресурси всіх видів для реалізації поставлених цілей; координує взаємозв'язок пізнавальних інтересів учнів і напрямків допрофільної підготовки та профільного навчання: визначає перелік і методику викладаються предметних і орієнтаційних курсів, інформаційної та консультативної роботи, системи профорієнтації, вибирає оптимальну організаційну структуру для цього взаємозв'язку.
Надає допомогу навчається в усвідомленому виборі стратегії освіти, подоланні проблем і труднощів процесу самоосвіти; створює умови для реальної індивідуалізації процесу навчання (складання індивідуальних навчальних планів і планування індивідуальних освітньо-професійних траєкторій); забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам федерального державного освітнього стандарту, проводить спільний з навчаються рефлексивний аналіз його діяльності і результатів, спрямованих на аналіз вибору його стратегії в навчанні, коригування індивідуальних навчальних планів.
Організовує взаємодії того, хто навчається з учителями та іншими педагогічними працівниками для корекції індивідуального навчального плану, сприяє генерування його творчого потенціалу та участі в проектній та науково-дослідницької діяльності з урахуванням інтересів.
Організовує взаємодію з батьками, особами, які їх замінюють, з виявлення, формування і розвитку пізнавальних інтересів учнів, в тому числі молодшого і середнього шкільного віку, складання, коригування індивідуальних навчальних (освітніх) планів учнів, аналізує і обговорює з ними хід і результати реалізації цих планів.
Здійснює моніторинг динаміки процесу становлення вибору навчаються шляху свого освіти.
Організовує індивідуальні та групові консультації для учнів, батьків (осіб, які їх замінюють) з питань усунення навчальних труднощів, корекції індивідуальних потреб, розвитку і реалізації здібностей і можливостей, використовуючи різні технології і способи комунікації з навчаються (групою учнів), включаючи електронні форми (інтернет -технології) для якісної реалізації спільної з навчаються діяльності.
Підтримує пізнавальний інтерес учня, аналізуючи перспективи розвитку та можливості розширення його діапазону.
Індивідуальні заняття та досвід їх проведення
Підготовка до школи (письмо, арифметика, логіка, розвиток мови).
Логопедія (зміцнення м'язів щік, мови і т.д.)
Історія України (допомога в підготовці до іспитів, усунення проблем шкільної програми).
Досягнення: подяку батьків і проведення індивідуальних занять з дітьми.
Знання мов: українська - вільно, російська - вільно, англійська - Pre - Intermediate.
Навички роботи з комп'ютером: MC Office (Word, Power Point), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Mail. Ru).
true
100
100
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2014-2018 рр.
спеціальність: експерт культурно-історичних цінностей, вчитель історії.
Викладацькою діяльністю займаюся вже 3 роки. З дітьми і студентами подобається працювати, оскільки вони надихають на створення нових програм, проектів, допомагають позитивно мислити і бачити світ у яксравих фарбах. З дітьми ти ростеш, оскільки хочеш бути сучасним і корисним .