Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Я навчаюся в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» на факультеті лінгвістики. Маю рівень володіння англійською мовою B2+, постійно працюю над його вдосконаленням і прагну до рівня C1. Я — людина, яка завжди відкрита до нових знань і досвіду. Мені подобається відкривати для себе нове, спілкуватися з різними людьми, зокрема з іноземцями, адже це не лише практикує мову, а й розширює світогляд. Особливе задоволення мені приносить робота з дітьми та підлітками. Я маю досвід викладання та глибоко переконана, що до кожного учня потрібен індивідуальний підхід. Ми всі розуміємо, що діти бувають дуже різні — з різним рівнем підготовки, мотивацією та інтересами. Саме тому я намагаюся зробити заняття максимально цікавими, адаптованими під потреби конкретного учня. Я не є тим «занудним репетитором», якого хочеться уникати. Моє завдання — зацікавити учня, створити живу, інтерактивну атмосферу на заняттях. Ми разом дивимося фільми, серіали, мультфільми англійською, багато спілкуємося, розбираємо цікаві теми та ігрові формати. Моя головна мета — не просто навчити, а зробити все можливе, щоб мій учень закохався в англійську мову так само, як її люблю я.
Маю досвід викладання англійської мови для дітей початкових класів, а також займаюся репетиторством з історії України та української мови. Я прагну зробити кожне заняття не просто корисним, а цікавим і захопливим. Мої уроки — це не просто суха робота з підручником. Це інтерактивні заняття, які мотивують учнів до навчання, стимулюють мислення та пробуджують інтерес до нових знань. Моє головне завдання — не просто «пояснити й забути», а дійсно навчити, допомогти учневі зрозуміти матеріал, полюбити сам процес навчання. Перший пробний урок завжди проходить у форматі знайомства. Ми спілкуємось у невимушеній атмосфері, і я намагаюся визначити рівень знань учня, його комунікативні навички, здатність сприймати інформацію, сильні й слабкі сторони. Це дозволяє мені краще зрозуміти, який підхід буде максимально ефективним саме для цього учня. У подальшому я створюю індивідуальний план занять, орієнтуючись на побажання студента та його рівень знань. Моя мета — зробити навчання не лише ефективним, а й комфортним, зручним і справді цікавим для учня. Я завжди намагаюся створити атмосферу довіри, у якій учень не боїться робити помилки, а навпаки — відчуває бажання вчитись і розвиватися.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0