Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Маю вищу хімічну освіту(бакалавр). Закінчила ОНУ ім. І.І. Мечникова, а саме факультет хімії і фармації (спеціальність «Хімія»). Спеціалізувалася на кафедрі нерганічної хімії та хімічної освіти за напрямком «Координаційні сполуки», який обрала самостійно, адже він є комплексним і потребує знань із різних напрямків хімії(загальної, координаційної, неорганічної, органічної, аналітичної та фізичної) та багатьох навичок(зокрема синтезу та аналізу). Викладанням почала займатися, ще навчаючись у старших класах- спочатку знайомі батьків попросили позайматися з їхньою донькою, і далі затягнуло, тим паче я виросла в родині викладачів та не раз чула, як проводяться індивідуальні заняття, завдяки чому перейняла навичку пояснювати складні поняття простими словами та не заспокоюватися до тих пір, поки я на 200% не зрозумію, що учень все зрозумів. До того ж, сама маю досвід занять із репетиторами, від яких перейняла багато методик, фішок та лайфхаків. Мови викладання: українська, російська, англійська
Наразі, в свої 23, маю шестирічний стаж у репетиторстві. Працювала в різних форматах- онлайн, офлайн, приймала в себе вдома, ходила/їздила до учнів. Наразі віддаю перевагу онлайн-заняттям, адже живу на дві країни. Стикалася із різними випадками- від простого підтримувати учня протягом навчального року згідно шкільної програми до відверто екстремального підготувати до ЗНО за 4 місяці з нуля, тож викликів я не боюся. Більше за все люблю підготовку до іспитів. Так, відповідальність висока, але я напрацювала чітку, перевірену на собі та різних учнях, систему, яка поєднує теорію і практику та враховує усі можливі «підводні камені», на які можна натрапити на іспиті. Окрім підготовки до іспитів, працюю і з іншими запитами, а саме допомагаю «наздогнати»незасвоєний матеріал, допомагаю зі шкільною програмою(дз, матеріал по школі тощо), також працюю із більш специфічними задачами(наприклад, минулого року допомагала дівчині, яка навчається у Словаччині, із підготовкою до іспиту із будівельної хімії, а саме із задачами). Щодо моїх методик та переваг, по-перше, я вірю в поєднання теорії і практики, адже практики не буває без теорії, а теорія без практики не засвоюється належним чином, по-друге, я пояснюю складне простими словами та використовуючи прості приклади і маю повністю переконатися, що учень все зрозумів- інакше я не заспокоююсь, по-третє, я на 100% переконана, що вчитель має бути для учня помічником та наставником, який за потреби буде м‘яким та розуміючим, а коли потрібно- строгим та напористим, а не тим, хто сварить за будь-яку помилку, адже задача викладача- виявити помилку, звернути на неї увагу учня, показати та пояснити, як це виправити та на практиці переконатися, що учень зрозумів, де помилився, чому він помилився, та як це виправити.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0