Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Англійська мова.Німецька мова.Закінчила ВНУ імені Лесі Українки.Магістр . Логопед-дефектолог. Закінчила НПУ імені М. П. Драгоманова.Магістр Досвід роботи більше 10 років.
Англійська мова.Допоможу вам вивчити мову на рівні С2. Займаюся репетиторством більше 5 років, використовую новітні методики та надаю перевагу розмовній англійській. Навчу правильно вимовляти слова та почувати себе комфортно під час бесіди з іноземцем або носієм мови. Допоможу вашій дитині вивчити граматику ,фонетику та лексику.Допоможу вашій дитині виконати домашнє завдання без проблем, а також поясню матеріал який вам не зрозумілий так щоб ваша дитина змогла покращити свій рівень з предмету. Німецька мова. Допоможу вам освоїти мову на рівні В2.Також допоможу з домашнім завданням. Якщо ви тільки починаєте вчити німецьку, допоможу вам розібратися з усіма аспектами вивчення мови.Місце занять: онлайн Займаюся підготовкою до школи. Тривалість заняття 50 хвилин. Логопед-дефектолог. Закінчила НПУ імені М. П. Драгоманова. Досвід роботи більше 10 років. Володію сучасними корекційно-діагностичними методиками для подолання мовленнєвих порушень в усному та писемному мовленні. Займаюся з дітками від 3-х років. Основні напрямки роботи: діагностика мовленнєвих порушень; корекція звуковимови (постановка звуків, їх автоматизація і диференциація); розвиток дрібної та артикуляційної моторики; розвиток фонематичних процесів; дихальна гімнастика; робота над лексико-граматичною стороною мовлення; розвиток зв’язного мовлення (діалогічного і монологічного); формування та розвиток психічних процесів (сприймання, пам’яті, мислення, уяви). На занятті використовую різноманітний дидактичний матеріал, ігри та ігрові прийоми, адже ефективність корекційно-розвивального процесу, на мою думку, в першу чергу залежить від зацікавленості, інтересу та активності дитини. Матеріали підбираю з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей дитини. Прагну створити на занятті атмосферу позитиву та взаємодовіри! Тривалість заняття 30 хвилин.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 16