Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Я навчаюся в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова на факультеті інформатики, математики та фізики, спеціальність "Математика середня освіта". Маючи глибокі знання в області математики та педагогіки, я готовий допомогти вашим дітям досягти високих результатів у навчанні. Чому я обрав викладацьку діяльність? Я завжди відчував захоплення від математики та бажання ділитися своїми знаннями з іншими. Викладання для мене — це можливість допомогти учням зрозуміти і полюбити математику так, як люблю її я. Я вірю, що кожна дитина має унікальні здібності, і моя мета — допомогти розкрити їх потенціал через індивідуальний підхід та цікаві методики навчання. Підхід до учнів: Я можу знайти підхід до будь-якої дитини, незалежно від її рівня знань та особливостей. Використовуючи індивідуальні плани уроків, інтерактивні завдання та сучасні методики, я роблю навчання ефективним і захоплюючим. Мови викладання: - Українська мова: Вільно володію українською мовою, що дозволяє мені ефективно пояснювати матеріал і спілкуватися з учнями та їх батьками. Моя мета — не тільки навчити дітей математики, але й зробити цей процес цікавим і приємним. Я готовий працювати з різними типами учнів та допомагати їм досягати успіхів у навчанні.
Викладацький стаж: Репетиторством займаюся 3 роки. Працювала вчителем в ліцеї, де викладала математику для учнів середніх класів. Методики викладання: Індивідуальний підхід: Кожен учень отримує персоналізований план навчання, що враховує його рівень знань та особливості засвоєння матеріалу. Інтерактивне навчання: Використання інтерактивних завдань та відеоігор, що роблять процес навчання цікавим і захоплюючим. Оцінювання та звіти: Щомісячне оцінювання прогресу учнів та детальні звіти для батьків. Формати проведення уроків: Індивідуальні заняття: Для максимального прогресу і персональної уваги до кожного учня. Групові заняття (2-4 дитини) : Для стимулюючого навчання в колективі.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0