Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Закінчив магістратуру Київського університету ім. Бориса Грінченка у 2014 році за спеціальністю «Історія», маю кваліфікацію «історик, викладач історії,фахівець з історичного туризму». За дипломом бакалавра є вчителем історії та правознавства. Працюю в системі середньої освіти та займаюся літературною діяльністю за покликанням. Подобається навчатися самому та навчати інших. в спектрі наукових інтересів - військова історія, історія повсякдення, педагогіка та історія педагогічної науки в Україні.
Загальний педагогічний стаж - 10 років. Пройшов педагогічний шлях від вихователя до вчителя вищої категорії. Маю педагогічне звання "старший вчитель". У своїй безпосередній ПЕДАГОГІЧНІЙ роботі намагаюся забезпечувати високий рівень викладання історії, громадянської освіти та правознавства відповідно до навчальних програм із дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. У повсякденні в умовах очного чи дистанційного навчання використовую диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володію сучасними освітніми технологіями. Стараюся ефективно використовувати всі можливості ІКТ у співпраці з учнями. Моє завдання в процесі навчання дітей – не тільки дати знання, а й пробудити бажання знати. Тому для мене навчання – є, насамперед, живі людські стосунки між педагогом і дітьми. А тому обов’язкова емоційна насиченість уроку – вимога, що висувається законами розвитку дитячого мислення. Принцип мого РЕПЕТИТОРСЬКОГО досвіду роботи простий і вимогливий: а) вчитель читає лекцію, пояснює матеріал у визначений день та час; б) після КОЖНОЇ лекції задаю завдання прочитати матеріал підручників та даю окреме посилання на гул-диск, де Ви побачите додаткове візуально-письмове завдання, яке треба викачати на свій носій інформації; - письмову частину у вигляді друкованого план-конспекту у форматі jpg треба роздрукувати та вклеїти після зробленого під час уроку конспекту, - відеоматеріали з теми обов’язково подивитися, їх спеціально пронумерував для зручності і хронологічності; в) на уроки контролю бути готовими, читати та готуватися вчасно, відповідно до індивідуального розкладу. Після уроків лекцій проводжу уроки контролю для розуміння алгоритму роботи з тестовими завданнями різного рівня складності.
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0