Мій розклад
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Зацікавилася математикою у старших класах та самостійно підготувалася до НМТ, склавши його на 200 балів. Тоді ж і розпочала свій шлях у репетиторстві. Опісля вступила на бюджет у Київський Політехнічний Інститут, при цьому продовжуючи викладати. Тож і зараз розвиваюся, вкладаючись у власний професійний розвиток.
Зацікавилася математикою у старших класах та самостійно підготувалася до НМТ, склавши його на 200 балів. Тоді ж і розпочала свій шлях у репетиторстві. Опісля вступила на бюджет у Київський Політехнічний Інститут, при цьому продовжуючи викладати. Тож і зараз розвиваюся, вкладаючись у власний професійний розвиток. Для того, щоб гарантувати результат, в першу чергу ми з батьками та учнем встановлюємо мету. Після цього проводимо пробне заняття, на якому тестуємо поточний рівень знань та спілкуємося безпосередньо з дитиною, щоб якнайкраще зрозуміти її ситуацію. І врешті, складаємо план роботи та починаємо працювати. Проте в своєму випладанні я орієнтуюся не лише на факт набуття знань, а і на внутрішні відчуття учня під час уроку та після. Саме тому докладаю максимальних зусиль для створення довірчої та дружньої атмосфери, яка грунтується на спільному з учнем партнерстві. В моєму викладацькому досвіді є багато різних учнів з різними випадками і я цим користуюся. Так, до прикладу, сором'язливі учні зі страхом помилки стають розкутішими і починають активно працювати на заняттях, а ті, хто прийшов підтягнути рівень знань, кажуть, що тепер математика - їхній улюблений предмет. Найкраще у моїй роботі - це бачити захоплення дітей, коли вони нарешті починають розуміти матеріал та крок за кроком поповнюють свою скарбничку математичних "досягнень".
У розкладі зазначено час, коли репетитор потенційно може займатися з Вами:
Відгуки учнів 0