Умови активізації музичної діяльності школярів

| omarcheek
schoener-musickids

Відповідно до вікових особливостей дітей, їх інтересів та потреб, з метою виховання та розвитку музикальності, творчого вияву, було введено урізноманітнення доступних видів діяльності, здійснювався пошук прийомів та методів активізації вихованців, творчій підхід до проведення музичних занять. Наприклад, починалося заняття з:…
Читать дальше


Методика виявлення рівнів музикальності

| omarcheek
Mother and kids playing music together

Тривале вивчення музикальності дітей та забезпечення умов її виховання та ефективного розвитку є одним з найважливіших моментів нашого дослідження. Дослідивши рівень сформованості у дітей музичних здібностей, ми зможемо виявити низку труднощів, які виникають при підборі навчального (пісенного) матеріалу, визначенні форм…
Читать дальше


Структура музикальності та її характеристика — частина 2

| omarcheek
MusicWorkShop-Image

Працюючи з дітьми, можна побачити, що не завжди окремі музичні здібності в однієї й тієї ж дитини рівноцінні. Так, в одних може бути яскраво виражена музична пам’ять і несерйозне ставлення до музики (ставлення без інтересу). В інших – навпаки: слабкий…
Читать дальше


Структура музикальності та її характеристика

| omarcheek
72493

Проблему розвитку музичних здібностей досліджували багато відомих музикознавців. Кожен з них давав їм своє визначення. За Н.О.Ветлугіною, це специфічні властивості індивідуала, що склалися історично і дозволяють йому творити, виконувати, сприймати музику з дедалі більшою чутливістю”. Здібності виявляються в процесі засвоєння…
Читать дальше


Top