1) Я тут вперше. Як працює портал?

Ми підбираємо вам учнів, виходячи з інформації Вашого профілю. Чим детальніше інформація, тим зручніше нам буде співпрацювати. Коли з’являється відповідний учень, адміністратор вам дзвонить і каже, що є такий-то учень, повідомляє вам всі умови: предмет, ставку, місце і розклад занять, цілі та поточний рівень знань учня і т.д. і т.п. Ви також можете самостійно шукати нових учнів в особистому кабінеті в пункті меню «Мої учні». Якщо учень вам підходить, ви відповідаєте — «відмінно, я готовий його взяти». Після підтвердження замовлення в особистому кабінеті Ви побачите інформацію про учня, щоб Ви могли відразу зателефонувати, домовитися і призначити дату першого заняття. Зробити це необхідно тут же, не відкладаючи, тому що учні можуть продовжити пошук репетитора, і хто перший подзвонить — той і буде займатися з ним.

Після того, як Ви з учнем (клієнтом) про все домовилися і призначили дату першого заняття, ви заходите в особистий кабінет і вказуєте в заявці дату першого заняття (або повідомляєте про якісь проблеми, форс-мажор).

Відразу після проведення першого заняття, Ви таким же чином, через «Повідомлення» на сайті, повідомляєте нам, як все пройшло і оплачуєте замовлення відповідно до правил (див. Пункт 3).

Через місяць-два після початку занять адміністратор зв’язується з клієнтом і пише відгук про роботу викладача (див. Пункт 16).

Якщо Ви хочете дізнатися більше про те, як домовлятися з клієнтом, як діяти в складних ситуаціях, як отримувати більше учнів і як взагалі стати успішним репетитором — задайте питання нашому менеджеру.

2) Як прийняти заказ через СМС?

Коли з’являється відповідний учень, для якого менеджер ще не підібрав репетитора, Ви отримуєте СМС з номером замовлення з інформацією про замовлення.
Приклад такого СМС:
Repetitor.org.ua:Vova(12let); Nemeckiy yazyk; Dnepropetrovsk, Dnepropetrovskaya oblast ‘, Babushkinskiy, Topol’3; 100 grn./chas; 60 min; 3 raz v ned. Otprav’te «Student 12319″ bez kavychek na nomer 8668, chtob vzyat ‘zakaz. Stoimost ‘sms-0.94 grn (s NDS bez PF)

Якщо учень Вам підходить, необхідно відправити кодове слово Student 12319 на короткий номер 8668, де 12319 — це номер замовлення, вказаний в першій СМС. Після відправки СМС учень закріплюється за Вами і Вам приходить СМС з контактами учня.

Примітка: СМС з повідомленням про нове замовлення приходить 5 кращим викладачам, які підходять на замовлення. Замовлення отримує той викладач, який перший відправив СМС з підтвердженням.

2a) Як діяти після отримання замовлення

Відразу ж після призначення вас на замовлення, ви заходите в свій особистий кабінет і підтверджуєте готовність займатися з учнем. Після цього Ви побачите номер телефону учня. Ви телефонуєте учневі, знайомитеся з ним і домовляєтеся про всі деталі майбутніх занять. При цьому обов’язково відразу чітко домовтеся про дату першого заняття. Потім, максимально оперативно (в той же день) ви заходите в особистий кабінет і вказуєте дату першого заняття, натиснувши на кнопку «Призначити час першого заняття» навпроти замовлення. Якщо виникли якісь проблеми (не виходить додзвонитися, клієнт говорить, що «ще подумає», виникли нестиковки в розкладі і т.п.), то в той же день Ви повідомляєте нам про це, натиснувши на кнопку «виникли проблеми» в заявці. Коментарі, залишені вами, повинні бути не тільки оперативними, а й максимально змістовними. Чим швидше і точніше ви повідомите про проблему — тим більше шансів, що адміністратор її вирішить.

У день 1-го заняття після його проведення, в «Повідомленнях» Ви підтверджуєте «Заняття проведено. Все в порядку». Або, якщо щось сталося, відзначаєте «Виникли проблеми» і описуєте ситуацію.

Якщо ви хочете повідомити адміністратора якусь додаткову інформацію на замовлення (наприклад, про те, що заняття вже закінчилися, дитина вступила і потрібно написати відгук, або що виникли проблеми вже в процесі занять), то Ви можете зв’язатися з нашими менеджерами через «Повідомлення «в особистому кабінеті.

3) Яку суму і як часто необхідно платити компанії?

За кожного учня, з яким ви почали заняття, ви оплачуєте компанії ціну замовлення. Оплата здійснюється одноразово після проведення першого заняття з учнем. Такий механізм оплати володіє багатьма перевагами:

    • Ви платите тільки за реальний результат. (На відміну від газет і дошок оголошень, де ви спочатку платите, а потім невідомо — чи то будуть учні, чи ні.)
    • Ви отримуєте тільки відповідних учнів, ніхто вас не турбує дзвінками з проханням вирішити диференціальні рівняння, якщо Ви викладаєте хімію.
    • У відсотковому відношенні ви платите набагато менше, ніж становить комісія агентств з підбору персоналу. Агентства в середньому беруть за свої послуги від 30% до 90% всіх грошей, отриманих з учня.

У разі, якщо з якоїсь причини учень відмовився займатися після 1 заняття, Ви оплачуєте 30% вартості замовлення. 70% суми повертається на ваш особистий рахунок.

Якщо занять з учнем не було, Ви повідомляєте про це менеджеру в «Повідомленнях» в особистому кабінеті. У цьому випадку Ви не сплачуєте гроші за це замовлення.

На величину сумми, якуповертає компанія, впливає час, коли репетитор повідомив про те, що продовження занять не буде (Проведено 1, 2 або 3 заняття). Повідомити можна за допомогою звітності через особистий кабінет, по телефону, через смс, або email.

Повернута на баланс сума враховується при наступних замовленнях.

Терміни по оплаті: ми рекомендуємо оплачувати замовлення відразу ж, максимальний термін — 3 календарних дні після проведення заняття. Затримки в оплаті різко знижують бажання адміністраторів давати вам нових учнів. Велика частина платіжних систем, які ми використовуємо, переводять гроші майже миттєво.

Щоб не доводилося метушитися і в поспіху переводити нам потрібну суму після кожного першого заняття, ви можете скористатися передоплатою і перевести нам гроші заздалегідь. Вони залишаються на вашому балансі в нашій системі і списуються після того, як ви почнете займатися з новим учнем. Стан вашого балансу ви можете бачити в особистому кабінеті.

Також, передоплата може стати в нагоді в разі, якщо репетитор хоче швидко набрати собі учнів. Поки у вас є незакриті замовлення, отримувати нових учнів ви не зможете, а передоплата це обмеження знімає.

4) Як піднятися вище в списку анкет на сайті?

Всього параметрів, що визначають позицію анкети, близько 20. Ось головне, що ви можете зробити для підвищення анкети в списку:

  • надіслати хорошу якісну фотографію, з якої відразу зрозуміло, що ви — Викладач
  • своєчасно звітувати і сплачувати замовлення
  • отримати багато позитивних відгуків
  • перевести на свій рахунок передоплату (чим більше ваш баланс, тим вище анкета)
  • скористатися платною послугою «Підняти анкету в ТОП»
  • Пройти тест з профільного предмету

5) Питання: Я подав заявку, а замовлення не отримав — чому?

Причин може бути декілька:

  • це замовлення вам не підходив (за ціною, предметом, районом, статтю, віком, кольором очей або інших умов, поставлених клієнтом);
  • клієнт встиг передумати і вибрав замість математики англійську, яка йому знадобиться частіше;
  • на це замовлення претендували кілька репетиторів, і адміністратор вибрав найбільш підходящого на свій розсуд.
    Якщо кілька викладачів претендували на одне замовлення, то тоді адміністратору могла сподобатися фотографія іншого викладача (особливо, якщо у вас її немає), або не сподобалася інформація, яку ви залишили в анкеті про себе (особливо, якщо ви написали про себе одним реченням). Також можливий вплив і інших причин.

6.1) Питання: Моє останнє замовлення ще не оплачене, а я бачу в списку нових замовлень дуже підходящий для мене варіант. Що зробити, щоб його отримати?

6.2) Питання: Я хочу взяти собі 3-4 учня, але ви за раз даєте тільки одного. Як прискорити процес?

6.3) Питання: Учень сказав, що хоче почати заняття через 3 місяці. Що мені робити, щоб зараз отримувати нові замовлення?

6.4) Питання: З учнем домовитися не вдалося, а замовлення все ще висить на мені — як набирати нових учнів?

Відповідь одна — потрібно внести передоплату за наступні замовлення і звернутися до менеджера, написавши приватне повідомлення.

7) Чому в графі «Ви можете отримувати нові замовлення» у мене написано «Ні»?

Може бути 2 варіанти:

  • Ви самі в Налаштуваннях в графі «Ви хочете отримувати нові замовлення» вказали «Ні». Якщо Ви хочете отримувати нові замовлення, то поставте «Так».
  • У вас є неоплачені замовлення.

Як отримати відразу кілька замовлень:

  • Передоплата (постійно тримати на рахунку суму, достатню для оплати хоча б одного замовлення).
  • Оплата відразу після назначення (як тільки Вас назначили — відразу поповнюєте баланс на потрібну суму).

8) Що робити, якщо зараз мені не потрібні нові учні?

Потрібно в Налаштуваннях в графі «Ви хочете отримувати нові замовлення» виставити «Ні». А коли вам знадобляться нові учні, потрібно там же виставити «Так».

9) Я отримав замовлення на своє ім’я (учень вибрав мене по фотографії), але мене на це замовлення не призначили. Чому?

Якщо у замовлення статус «очікує розгляду менеджером», це означає, що адміністратор ще не приступив до обробки даного замовлення. Якщо ви підходите, то менеджер зв’яжеться з вами. Якщо замовлення зникло, могла виникнути одна з ситуацій:

  • це замовлення вам не підходило з яких-небудь умов, поставлених клієнтом;
  • клієнт вибрав кілька викладачів, і менеджер вибрав з них когось іншого;
  • ви не можете отримувати нові замовлення

10) Я зробив уже 7 (12, 30) заявок, а жодного замовлення так і не отримав. Що робити?

    • Акуратно вибирати замовлення, на які відправляєте заявки. Якщо в замовленні написано «тільки досвідчений викладач», а ви — студент, подавати заявку безглуздо. А відправляти багато неадекватних заявок — шкідливо (див. Договір оферти). Менеджери дуже незадоволені, коли в замовленні «викладач обов’язково доросла жінка» сиплються заявки в дусі «ну я не жінка, і не доросла, а студент, але може я все ж підійду?».

 

  • Уважно подивитися дані вашої анкети. Врахуйте, всі параметри в анкеті є обов’язковими вимогами. Якщо ви вказали, що готові працювати тільки в Дарницькому районі у себе вдома, замовлення з інших районів вам пропонувати не будуть.
  • Якщо Ваш аватар не вселяє довіру як до професійного репетитора, що знає свою справу, ваші шанси на плідну співпрацю з Компанією значно зменшуються.

 

11) Чому відгук на моє замовлення досі не написаний, хоча місяць вже пройшов з початку занять з учнем?

Зазвичай відгук пишеться через місяць після початку занять. Ми не гарантуємо збір відгуків для абсолютно всіх замовлень. Нерідко буває, що до клієнта неможливо додзвонитися. Або відповідає по телефону весь час тільки бабуся, яка мало того, що чує погано, але й гадки не має, чи успішно її внучка з репетитором вчилася. Якщо вам терміново потрібен відгук, ви можете написати про це менеджеру.

 

12) Я зустрівся (зідзвонився) з учнем всього 1 раз, і більше занять не було. Чому така несправедливість?

Буває, що клієнт відмовляється від занять зі, здавалося б, висококваліфікованим викладачем за банальних причин — запізнився на 5 хвилин, не привітався з домашнім кроликом, наляпав брудом черевиків на килим та ін. Яким би суперпрофесіоналом ви не були в своїй галузі, слід розуміти, що робота репетитора — це не тільки сам процес навчання, але це і вміння зробити загальне сприятливе враження, правильно поставити себе і створити теплу атмосферу. Мало хто всерйоз замислюються над цими моментами, і тим більш мало хто дійсно вміє так працювати.

13) Я вважаю, що отриманий про мене відгук несправедливий. Що робити?

Якщо учень якимось чином заважав нормальному процесу навчання, то потрібно було заздалегідь повідомити про це адміністратора (відразу при виникненні ситуації, а не після написання відгуків). Якщо ж на заняттях все було нормально, а клієнт залишив негативний відгук, значить у вас є привід задуматися про те, що не сподобалося клієнтові.

14) Я оскаржив своє замовлення і менеджер збирається повернути мені гроші, які були сплачені мною за замовлення. Куди будуть повернуті ці гроші і як скоро?

Якщо виникла ситуація, коли компанія повертає Вам гроші, то обумовлена сума буде зарахована на рахунок викладача в особистому кабінеті протягом одного робочого дня з моменту розгляду заявки менеджером компанії. Ці гроші можна використовувати для оплати наступного замовлення.

15) У мене на сторінці великими літерами написано «Недобросовісний викладач». Що це означає і що з цим робити?

Швидше за все, ви не сплатили замовлення. Якщо протягом місяця після початку занять від вас не надійшла оплата, система автоматично присвоїть вам такий статус. В цьому випадку необхідно сплатити замовлення, щоб повідомлення зникло. Якщо у Вас залишилися питання, задайте їх менеджеру через особисті повідомлення.

16) Анкети деяких репетиторів завжди вище моєї анкети. Чому? Як мені опинитися першим в списку?

Усім репетиторам, зареєстрованим на нашому порталі, присвоюється рейтинг. Чим більший рейтинг, тим вище анкета репетитора в пошуку. Рейтинг залежить від таких факторів, як:
- Повнота заповнення інформації на своїй сторінці;
- Наявність фотографії;
- Кількість замовлень, за які репетитор отримав відгук;
- Поведінкові фактори, такі як оперативність роботи, виконання правил порталу і т. д.Якщо Ви новий викладач на порталі, то у Вас також є можливість стати першим в списку викладачів, замовивши платну послугу «Підняти анкету в ТОП».

17) Як мені покласти гроші на рахунок? Як оплатити замовлення?

Для того, щоб покласти гроші на особистий рахунок, Вам необхідно зайти в розділ «Фінанси», ввести необхідну суму і вибрати зручний спосіб оплати. Після того, як Ви успішно оплатили поповнення рахунку, ваш баланс поповниться на необхідну суму. Увага! Якщо Ви поповнюєте рахунок, роздрукувавши квитанцію, обов’язково напишіть менеджеру про оплату, вказавши дату оплати, суму і номер квитанції. В іншому випадку гроші не будуть зараховані на рахунок. Наш сайт поки що не навчився зараховувати автоматично платежі по квитанції.Коли ваш баланс на особистому рахунку поповнений, Ви можете використовувати його для оплати замовлень або інших послуг на порталі. Наприклад, для оплати комісії за замовлення, необхідно зайти в розділ «Учні» і натиснути кнопку «Оплатити» навпроти потрібного замовлення.

18) Що таке тестування на порталі і що воно дає?

Тести на порталі створені для підтвердження кваліфікації викладача. Досвідчений викладач без зусиль складе тест з профільного предмету. У разі успішного проходження тесту, на особистій сторінці викладача буде відображатися відповідна нагорода, яка свідчить про те, що викладач дійсно розбирається в своєму предметі. Цю нагороду будуть також бачити учні, які заходять на сайт в пошуках репетитора. Здача тестів також позитивно впливає на рейтинг викладача, і, відповідно, на позицію анкети в загальному списку викладачів. Ми зацікавлені в тому, щоб учні зверталися саме до кваліфікованих репетиторів.Здача тестів не є обов’язковою. Ви можете проігнорувати їх, але все одно працювати на нашому порталі.

18) Що таке сертифікат порталу «Репетитори України»?

Сертифікат є підтвердженням того, що викладач дійсно фахівець своєї справи. Сертифікати бувають двох видів: інтернет-сертифікат, і оффлайн-сертифікат. Цифровий сертифікат видається викладачеві, який успішно склав профільний тест, а також має позитивний рейтинг на порталі. Даний сертифікат можна використовувати в будь-якому місці в інтернеті, в тому числі і на особистих сайтах викладачів шляхом розміщення HTML коду на веб сторінці.
У місці розміщення коду буде відображатися емблема, яка свідчить про заслуги викладача.
При бажанні, можна буде оформити і оффлайн-сертифікат, якщо у викладача є цифровий сертифікат. Ми надішлемо його Новою поштою.
В даний момент сертифікати проходять етап тестування, як тільки вони стануть доступні на сайті, ми Вас повідомимо.
Top